pátek 11. března 2011

Youtube Friday - ‪rekapitulace

Takže, jak jsem psala minulý je tady malá rekapitulace :))

A Cup Of Style - známá česká blogerka se pouští i do videí a ty jsou super stejně jako její blog.

ahanhbarbie34 - celkem zajímavá videa a odbě u ní má i Michelle Phan!

AllThatGlitters21 - více v článku tady.

beautycrush - ta je tak hozně moc roztomilá! A ten její přízvuk <3

bubzbeauty - super tipy, vtipná videa :) Více tady.

clevverTV - nejdůležitější drby z Hollywoodu v dvou minutách :) A moderátorky jsou fanynky Twilight, takže pro mně jsou to pravé ;)

crystalka89 - ČEŠKA, která začíná natáčet. Když bude přidávat videa častěji bude hodně dobrá :)

DulceCandy87 - dostala jsem na ní tip v jednom komentáři. A nelituji, že jsem se podívala ;)

fafinettex3 - více v článku.

juicystar07 - přečtěte si článek :)

julieg713 - zlatíčko, které se vyzná :) Více tady.

kandeejohnson - další z komentářů. Super maminka online :)

kiNajb - pro ty, co ještě neobjevili kouzlo America´s Next Top Model !! :))

lisaeldridgedotcom - maskérka hvězd. A je to znát! To, co dokázala tady jinde NEUVIDÍTE!!!

MakeupGeekTV - stojí za klik :)

meliney - nejlepší nail art na Youtube! Více v článku.

MichellePhan - legenda Youtube :) Toufám si říct,  že to je můj nejlepší článek.

MissChievous - je fajn.

nigahiga - chcete se smát? :D Dopoučuju tohle !! :D

panacea81 - jedna z prvních na Youtube :) Více v článku.

QueenofBlendingMUA - královna očních stínů :) Také jí patří jeden článek.

realannoyingorange - HEY APPLE!! WHAT?!?! KNIFE :P

ricebunny - zdá se Vám, že je Michelle moc robotická ? Zkuste ricebunny ;)

xrubyredlips - 15-ti letá Britka :) Článek ;)

Doufám, že jsem ty odkazy nepopletla :D Ještě jsem to kontrolovala ;)

Takže pokud jste dojeli až na konec seznamu, tak doufám, že potom všem otvírání oken se Vám nezavařil počítač.
Poněvadž tohle byly jediné smysluplné články na tomhle blogu, jsem zvědavá o čem budu psát. Nějaké nápady? :)
Doufám, že za ty 3 měsíce jste objevili nějaké nové youtuberky a články se Vám líbily :)
Co do budoucna? Tenhle víkend čekejte recenzi na Garnier roll on, kolem 24.3. "fashion" článek s ranečkem sbaleným do Anglie, tak v půlce dubna článek o plesu a oblečení do tanečních a na konci dubna článek se slušnějším a více společenským outfitem na přijímací pohovor nebo do divadla :) Co Vy na to? ;)
Já vím. Pořád to tady zanedbávám, ale doufám že od těch několika článků mě obrázky neodradí. Navíc mi teď začaly školní taneční, takže se pokouším každý pátek nezlámat si nohy a nepošlapat partnerovi nohy.. Pro ty, které by to zajímalo tak : Chacha byl trapas, Blues ušel a Waltz byl ok. Ale chce to taneční boty..
Doufám, že Vám dodám ten Garnier, protože o víkendu se chystáme s maminkou opět do centra na nákup. Teď budeme hledat kabátek do Anglie. Další týden někam vyrazím utratit kapesné za drogerii :)) To Vám ukážu nebojte se :D
A děkuju z další 2 čtenářky :*
Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat