středa 23. března 2011

Capillan

Nakonec jsem si objednala šampon. Samotnou značku jsem objevila jako tip v komentářích. Tak jsem ho dnes vyzkoušela. Nevoní, ani nesmrdí. Takže s vůní žádný problém. Je to takový průhledný gel, který by měl pomáhat růstu vlasů. Kontakt s firmou byl skvělý. Neustále jsem byla informována o stavu svojí objednávky. Celkově jsem platila 145 korun za šampon, českou poštu a dobírku. To ujde. Objednávala jsem ho sobotu.

Tady jsou dnešní fotografie:



Vlasy mám umyté Capillanem a uhlazovacím šamponem od Nivey, navíc jsem zkusila uhlazovací mléko od Loreal. Tak nevím.. Asi si vlasy žehlit nebudu. Připadám si jako ošklivý kluk :D

Více fotek a informací přidám tak za měsíc? Dva? Prostě až budou vidět výsledky ;)

Ann

3 komentáře:

  1. Náhodou, mně se to líbí, moc! Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vždyť náhodou vypadáš dobře! Podle toho tvýho článku jsem čekala něco úděsnýho, ale věř mi, tohle nijak strašlivě nevypadá :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky, že jsem platila pořádnou sumu :D Ale děkuju :)

    OdpovědětVymazat