pátek 25. března 2011

Dobrou děti, vrátím se pozdě..

Hahahhaa!! Začínám se v těch názvech nějak vyžívat :D A i to psaní deníčku mě nějak chytlo.. Kdyby bylo o čem psát, chtěly byste další takové? Takové ty moje ironické nadsázkové články o ničem? :D

Zítra kolem 13:30 nasednu do busu a odjedu VÁM!! Truchlí někdo? NE?! Tak okamžitě začněte!! :D

Hodné holky :))

Kdyby to náhodou někoho zajímalo, tak po příhodě s natáčkami (poslední přidaný článek), hodinovém čekání u doktora s plačícími dětmi, jsem Vám předepsala jeden článek, ALE  je vážně super! Možná, že jich je víc.. Abyste rozuměli - tenhle je taky přednastavený, takže je tu možnost, že jsem ještě něco sesmolila.. Chápete? NE? Tak si to přečtěte znova ;)
Po dopsání článku/ů jsem poklidila stůl, který se prohíbá pod hromadou dobrot a dobalila papu do busu.. Pak jsem si došla pro jídlo a nakonec jsme na sebe dělali se psem celé odpoledne xichty, proložené občasnou literaturou typu Top dívky .. Konečně vím, jak oslním svého idola!!!!!!!

Blábolím a to není ani tak moc pozdě..

Odjíždím dámy, mějte se skvěle celý týden a držte mi palce, tak že Vám skoro upadnou, ať nám vyjde počasí, libry a nákupy!! :))

Budete mi chybět :( Když se dostanu na pc napíšu Vám aspoň malé "AHOJ!!!" !! Slibuji!!

Pa pa, Ann

5 komentářů:

  1. Tak za tyden na "videnou" :))) Mej se krasne!

    xxx

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano! Více takových článků, mě to baví!:D
    Držím palečky, rádoby tiše závidím a chci ti říct, že musíš fotit!:D Hodně a všecko!:D A pak musíš napsat, jaké to tam bylo, jak to probíhalo, prostě úplně všechno a podrobně, na což se velice těším!:D Ale hlavně se měj prostě co nejúžasněji!:) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si to! :) Měj krásný týden a nenech si ho ničím zkazit. :) Hlavně ať jsi zdravá a máte pěkné počasí. Jo a ty nákupy, ať pořídíš!! ♥ Šťastnou cestu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je asi zbytečný něco psát. Uvidíme se zejtra zlaťouši.Už si brousím zuby, jak se zakousnu do tvého drahocenného krčku.Já se tááák těšim. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak si toi uzuj a tesim se na dalsi clanek

    OdpovědětVymazat