sobota 12. března 2011

Výbava do Anglie :))

Neptejte se kolik jsem utratila.. Bylo toho dost! :( Drogerii jsem platila ze svého a oblečení mi naštěstí zaplatila mamka. Ale musím se pochlubit, že mám z toho všeho super pocit :)) Co se Vám líbí nejvíc?


F&F


Terranova (hodně tmavě modrá)


Terranova


F&F

H&M (hodně tmavě modrá)

Fotka na smazání, ale vidíte to umělecké světýlko?


Šátek - H&M

Terranova (nezdá se, ale dala jsem do ní teplou mikinu a bylo ještě spousta místa :) )

Raneček do Anglie :)



Tajemství mé "krásy" :D

Stará láska nerezaví :)

Připádám mi divné fotit si katáček na zuby, ale když už trapas tak pořádný ne?



Miss Sporty (hnědá)




Asi Vám nevadí, že ty čený gumičky z H&M jsem nefotila že? :D
Na jakýkoli dotaz ohledně poduktů, cen a místa koupě Vám moc ráda odpovím v komentářích nebo na Vaše blogy ;)
Omlouvám se za nekvalitní fotky a šílené pozadí, ale já už asi lepší nebudu.. Navíc jsem Vám to chtěla tak moc ukázat :)))

Ann

13 komentářů:

  1. Nejvíc se mně líbí :Boty, kabát a kartáček! Jo a máme stejný :Gel na obličej,make up a vatový kolečka. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Také se mi líbí tvůj katáček (zatím jsem ho neviděla, ale tuším, že bude kouzelný) .
    Huhuuhu!! Můžem si je pučovat :D

    OdpovědětVymazat
  3. botky, námořnická mikina, kabát s šátkem. :)
    Přes tyhle botky mám, ale šedý. Pokud netoužíš mít placatý a bolavý nohy, neber si je tam( přinejmenším jako jistotu, spíš okrasa). Co se týče "místa" v botě jsou úžasný, ale ta podrážka je doost blbá- bohužel. :(
    Kabát je jarní? :)

    Musím se trochu zlepšit v komentování- čtu, ale nepíšu... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. ááá boty jsou prostě nejlepší!:)Ale podle mě nebudou ideální na celodenní lítání po Londýně :/
    Já jsem si chtěla koupit podobný v H&M- zelený. Ale pořád je nemužu objevit :/ Maji je na stránkách, ale žeby napsali v jakem H&M je koupit, to ne. :D
    A ten kabát! je prostě bezvadnej! :) Konečně ti nepotáhne na záda. :D :)) A skvěle se ti hodí k šátku ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Catherine: Nepočítám, že tam bude takový počasí, abych si je mohla vzít, ale zkusit to můžu ;)
    Trochu jsem to cejtila.. Musim si je vzít jeden den do školy a pak uvidím :)) Ale co.. Byly za poukazky do Tesca a stály 270?! I kdybych je měla mít v létě na kolo :D
    Kabát.. Jarní / teplý podzim :) Dám pod něj i tu hodně teplou mikinu, takže do Londýna bude super :)

    To by bylo skvělý :D Aspoň by to tady nebylo tak mtrvý :(

    Czech blonde: Odpověď budeš mít na blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky si je vezmu, místo v kufru nezaberou.
    Já je mám za 170, heč! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty jsou super!

    stephaniepabian.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji :-) Přenádherný věci!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to věřím, že takový nákup musel stát peněz, už je ty věci z drogerie.. :P
    Moc se mi líbí ty boty, ty jsou parádní a tobě to mooc sluší :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Blogerkám se snažím děkovat na blogy, ale i tak... Děkuju za ty pochvalné komentáře! Moc si jich vážím :)
    A nevěříte, jak moc se těším na outfit vyfocený u Big Ben nebo v muzeu Madame T. :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Kabátek je dokonalý! a s těma botkama a taškou vypadá úplně super!:D mimochodem, máme stejný odličovací tamponky :D ale jsou uplně idiotský, takový moc tenký :D Jáááááj, já chci taky do Anglie!!T_T :D

    OdpovědětVymazat