pátek 25. března 2011

Hlava plná natáček

Tak jsem si dnes vyjela pro léky a bagety. Jinými slovy - moje nemytá mastná hlava si vyrazila s doměním, že bude zpět za 30 minut.
Chudák hlava. Od domu se mnou šla jedna slečna.. Blondýna, hezká, super oblečená. Já - starý kalhoty a mastná hlava. Chtělo se mi plakat.. Na zestávce tramvaje byla druhá! Grrr!! V novostavbách bydlí anglické studentky a to byla jedna z nich.. Kde je ta tramvaj? A hned proti mně jde třetí a z drué strany čtvrtá! Já chtěla domů! :D Otočila jsem se směrem do silnice a tam v autě paní s OBROVSKÝMA slunečníma brejlema a hlava plná natáček!! Já se musela smááááááááát!!!!!! :DDDDDDDDDD Ještě po mně hodila takový pohled na*rané domovnice a to nešlo :DD
Tak jsem si došla pro léky, abych pak šla k doktorce pro konečné rozodnutí zda můžu nebo nemůžu odjet.
JEDU!! :)))
Takže teď si napíšu seznam léků a zkusím přednastavené články. Pokud na ně nepřijdu nechám Vám tu nějaké články, ale nečekejte sic světoborného ;)
Ještě se ozvu :))

Užijte si víkend a mějte hlavu plnou natáček!

Ann

2 komentáře:

  1. :D domovnice-starý dobrý časy :D No vidiš, už chápeš proč tak nesnášim tepláky...? Si připadám jak vykopávka

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, nechápu. Já se vždycky tak těšim, že ty slimky sundám a vemu si vytahaný tepláky a bude mi jedno jestli mě někdo uvidí.. Navíc to neni dvakrát zdraví být pořád v jeansech.

    OdpovědětVymazat