čtvrtek 24. března 2011

Raneček :)


Ofiko zabaleno a dopráno :) Ještě přidám něco do hygošky (šampon atd.) a bude úplně hotovo.
Připadám si divná! :D Já fotím obsah svého kufru a dávám fotky na veřejný web! Ale co bych pro Vás neudělala že? ;)
Jinak... O dnešku tak za hoďku ;)

Batůžek na spaní, hygienu a papu :)


Peace náramek - Kik
Modré kuličky, panáčci, karty naušnice,kočička - C&A
Panáčci řetízek - Forever 21
Mašličky - New Yorker
Želvy - tržnice

Hygiena na benzinku. Kartáček na zuby, mini pasta, hřeben, Rexona, odličováky, čistící voda...

Hehéé!! Tomu říkám outfit :D
Pruhované triko nebo triko s potiskem, fialová mikina, pruhovaná šála, zničené kalhoty, kulíček, prsťáky a Bublina :D

Na doklady, foťák...


A to mi ještě něco chybí :D

Kabátek, který kvůli počasí možná ani nevytáhnu :(

Kalhoty : černé - Terranova , modré - Miss Sixty
Šátky : květovaný - Kik, kostkovaný - H&M
Baret - New Yorker

Fialová - New Yorker
Pruhovaná - F&F
Svetr - Terranova
Černá - Takko


Tepláky - New Yorker
Triko - H&M (super výprodej v sekáči o velikosti dvou velkých tělocvičen! Vše za 5 korun!!!)

Bílé, modré a černé triko - H&M
Fialové - New Yorker

Růžová - New Yorker
Červená - Orsay
Modrá - C&A


Upřímně doufám, že žehlička se bude používat minimálně. Trochu se bojím, že jí zapomeneme vypnout a bude..
Ještě něco málo na zabalení ;)
Jéééééj!! Vidíte můj sexy župan?




Šílená Ann

7 komentářů:

  1. Ty toho vezeš :D Na jak dlouho tam jedeš, bereš si věci jako by jsi tam jela na dva měsíce :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty toho máš. :D:) Počkej až tam přijedeš a budeš patřit mezi největší kufry jako jsem tam byla já takhle. :DD Měj se krásně a užij si to! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hle loni jsme měli všcihni takovýhle loďáky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, prý RANEČEK :D spíš pořádný ranec :D Awww, já ti tak strašně závidím!!:D
    btw: "super výprodej v sekáči o velikosti dvou velkých tělocvičen! Vše za 5 korun!!!" - děláš si srandu?! Já chci mít taky tak super sekáče!!:D já koukala u nás a je tu teda absolutní ho*no! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ale ono toho není tolik!! 4 trika pod 3 košile a 1 svetr! a mikiny, kdyby byla klasická Anglie!! :) :D
    btw: je to asi 3 roky a bylo to šílený! :D Mysli
    ím, že to byli Úvaly (kousek od Prahy), kde mám tetu a všechny ty ženský se tam přizabíjely, když dorazilo nové zboží. Bralo se všechno a pak se jenom rozhodlo jestli si to necháme nebo to vyhodíme :D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ty to máš všechno takový úhledný!Jáu vždycky mám v kufru pokaždý bordel :D JO a muj kufřík je asi tak 2x menší a to si toho beru asi tak stejně :D Jinými slovy-> kam se na mě hrabeš! :DDD

    OdpovědětVymazat
  7. Takový úhledný.. To maminka právě vyžehlila.. :D
    Tak to sem na tebe zvědavá :D
    Ale se svačinama na týden se nějak nevejdu :/

    OdpovědětVymazat