sobota 19. března 2011

...... :(

Jenom Vám chci dát vědět co se se mnou  poslední  dny děje..
Po celkem povedených nákupech přišel strašidelný čtvrtek. Byla jsem objednána ke kadeřnici, která mě stříhala minule. A minule to dopadlo SKVĚLE! No.. Teď to moc skvělý neni.
Po umytí, uchlazovacím mléku, vyfoukání a žehlení jsem měla na hlavě něco ala 90. léta. Jenže pánská 90.LÉTA!!! Horní polovina vlasů neprostříhána a zkrácená ofina + culíček ze spodních vlasů o průměru ještě menším něž má víčko od PET flašky. I moje maminka uznala, že mi to někdo musí nějak zpravit. Tak jsem se rozjela do nejbližšího KLIERu a jsem tam, co jsem byla v srpnu => mikádo s vystříhaným krkem tzv. podkova.
Osmiměsíční polykání BIOSIL PLUS je v háji a mé krásné vlásky taky. Ano, plakala jsem asi hodinu a záčínám mít z kadeřnic hrůzu.
A to jsem chtěla jen kvůli Anglii, do které jedu přesně za týden, protenčit vlasy do objemu a lehce zkrátit ofinu ať nejedu jak emo kids.. Aby toho nebylo málo, tak od včerejšího večera mám krk v jednom ohni..
Takže pokud neodjedu byla akce "záchrana" k ničemu.

Držte mi palce ať maminky čajíček zabere a já můžu za dva týdny napsat článek o Londýně. Děkuju..

Ann

Jsem tak otrávená, že mě ani projíždění blogů nebaví :( Dočetla jsem jenom články za pátek.

4 komentáře:

  1. ÁÁáá, to s tou kadeřnicí ti nezávidím. :( A s tou nemocí taky ne! :/ DOufám že do Londýna pojedeš a vše ti výjde. :) Držim palce!! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jóóó, to dáš. :)) Věřím ti!! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jeej, to je mi líto :( Já osobně mám z kadeřnic taky docela strach, proto k nim skoro nechodím :D Ale hlavně se brzo uzdrav ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jej, chudáku. :( Vim jak ti je, jednou mi -- dokonce dvakrát mi kadeřnice udělala rošambo na hlavě a od tý doby chodim ke kámoščiný mamce a ta je skvělá, když si ukážu obrázek, udělá to přesně podle obrázku, když řeknu, že tady to chci nechat, tak to nechá. To spousta kadeřnic neumí. :D
    Ale máš to štěstí, že vlasy R O S T O U, tak vydrž a bude to v pohodě.
    Držim palce at tě přestane bolet v krku a všechno ti vyjde! :*

    OdpovědětVymazat