čtvrtek 10. února 2011

Youtube Friday - ‪MichellePhan

Konečně jsem se dostala k té, kterou z Youtuberek nejvíce obdivuji. Michelle je pro mě velký vzor,protože (podle mých chabých zdrojů) začínala jako servírka s webkou a skončila jako vizážistka Lancome. Michelle nesleduji nějak dlouhou dobu (rok určitě) a na jejím kanálu se za tu dobu událo tolik změn..
Ale hezky po pořádku..
Tímto videem to všechno začalo. Je až neskutečné, že uběhly skoro 3 roky od prvního videa, které má dnes přes 5 000 000 shlédnutí! A není to nejsledovanější video od Michelle.










Časem se Michelle stále zlepšovala a zlepšovala. Natáčela videa s DIY typy na čištění pleti a občas přidala i nějkaý ten módní typ. Do té doby jsem si nevšimla, že by s Michelle měl někdy někdo nějaký problém.
10.2.2010 přidala Michelle na svůj kanál toto video , ve kterém sděluje svým fanouškům, že se stala vizážistkou u Lancome. A nastal zlom. Objevili se první haters, kteří ji začali osočovat, že Lancome testuje na zvířatech a jak to může Michelle dopustit, když má sama doma králíčka. Lidé jsou závistiví po celém světě a od té doby se u každého videa dozvíte, že je na Michelle něco špatného.
Její smlouva u Lancome totiž zahrnuje jedno video jen s Lancome výrobky za měsíc.
Naštěstí Michelle nepřestala natáčet, právě naopak. Nedávno se stal její kanál (podle mě) tím nejlepším na Youtube! Nejen, že je plný super make-up triků, ale natáčí také s Chriselle fashion typy. Před několika dny se na její kanál přidala i Krista. Krista je hair guru (nemám ráda slovo kadeřnice). Takže na jejím/jejich kanálu najdete make-up, módu a účesy. Která youtuberka Vám dá tohle všechno na jednom kanálu?

Michelle je pro mě opravdu velký vzor a držím jí palce ať jí vyjde všechno, co jí v životě čeká. Upřímně, je mi jedno, že má smlouvu s Lancome! Každé její video je pro mě důvod k úsměvu. Pro někoho může být její styl až "robotický" , ale mě plně vyhovuje :)

Ann

7 komentářů:

  1. ty jsi na těch videích hodně závislá že jo? :D
    Super článek! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jsem :D Každý den je sjíždim :D
    Ale nebojte už jenom 3 články a konec YF ;)
    Děkuju :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Michelle je bezkonkurenčně nejlepší! :) Je prostě taková milá,usměvavá na nic si nehraje. A že v nějterých videích je robotická? To se asi po ní chce... když to má být na profi úrovni tak hold na profi úrovni ne? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nika Wille, náhodou je to dobrá závislost. Než být celý den "zatvrdlý" třeba na fb, kde se nic neděje. Tohle člověku trošku dá!

    Michelle mám moc ráda, díky, Ann, za připomenutí!
    Si.

    OdpovědětVymazat
  5. Silvi: Upřímně se přiznám, že sama na fb trávím denně hodně času. Musím se toho zbavit, je to smutné :/

    Nemáš zač :) Jsem ráda, že jsem Ti to mohla připomenout.

    OdpovědětVymazat
  6. Whou, byla jsem dlouho nemocná, takže ti jdu okomentovat každej článek, haha :D
    Michelle mám strašně ráda! Je strašně sympatická :) Nejvíc mám ale nejradši její DIY videa :) A videa s Chriselle mám taky ráda, nechápu, že s tím pořád lidi mají takovej problém :/ A ano, Michelle je fakt někdy "robotická", ale když se podívám na ricebunny, tak je vlastně úplně stejná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Juchuuu!!! Konecne jsi zpet!! :D Uz jsem se bala, co se s tebou nedeje.. ;)

    Tak ja dekuji za vsechny komenty a jdu ti na ne honem odpovedet :)

    OdpovědětVymazat