pátek 7. ledna 2011

Youtube Friday - ‪AllThatGlitters21 , juicystar07‬‎


Starší ze sester AllThatGlitters21 a její mladší hnědovlasá kopie juicystar07 nepatří zrovna k mým nejoblíbenějším gurus. Na jejich videa, která většinou přesáhnou 10 minut, nemám vždy moc náladu překládat a snažit se jim rozumět.. Nemám trpělivost. :( Škoda, protože tyhle Youtube sestry mají určitě talent :) 

U starší Elle se ráda podívám na různá "hauls" a "what´s in my purse". Na co se opravdu ráda dívám jsou fashion haul z Forever 21, který začínám čím dál víc zbožňovat!!!!! Jinak jí moc jako make-up guru neberu. Jenom takové spestření odběrového boxu. Neříkám, že je Elle špatná!!! To rozhodně ne!! Mě jenom nesedí její nápady na make-up. V nákupech je ale nepřekonatelná! :)


S Blair na tom nejsem o moc lépe. Ten její hlásek mě nutí si stáhnout hlasitost sluchátek. Někdo ji má rád, já moc ne. Když něco na Youtube hledám nepotřebuji 10 minutové intro a 5 minutový tutorial. Omlouvám se, jestli se to někoho dotkne, ale k Blair se opravdu dívám jen na "fashion" videa. Každopádně její "what´s in my purse" jsou bezkonkurenční!! :)






Na to, že Blair je pouhých 17 nebo 18 let je skvělá, ale pro mě spíše fashion guru, než make-up guru. Elle už je jiná třída (je také o 5 let starší) , ale platí mi u ní to samé jako u Blair.
Myslím, že na Youtube.com jsou lepší. ;) Alespoň pro mně.
Jaký máte názor na tyto dvě sestry? Jste jejich fanynky, odpůrkyně nebo něco mezi? :)

Ann

http://www.youtube.com/user/AllThatGlitters21
http://www.youtube.com/user/juicystar07

4 komentáře:

  1. Našla jsme je teprve nedávno,ale páč mluví anglicky,tak rozumím jen trochu.Tak čtvrtinu:D.Ale ty videa maj na můj vkus moc okecávací no:D.Ale jináč jsou sympatické a mají úža věci:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jim rozumim taky tak čtvrtinu :D A zbytek odkoukám.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. na jejich videa se koukám proto, abych věděla jak si žijou bohatý rozmazlený američanky :D né ale je pravda, že s makeupem to teda uměj to se musí uznat (na druhou stranu, kdybych měla MAC,Lancome atd možná by to taky vypadalo jinak že?) :D

    OdpovědětVymazat