pondělí 14. března 2011

Sekáč na stanici metra "Luka"

Já dnes opět utrácela.. Jsem nenapravitelná! Ale promiňte mi to, prosím :)
Na Lukách jsou 2 super sekáče :) V jednom se trochu více připlatíte, ale nabízejí i značkové jeans za celkem slušné ceny. Druhý je takový obyčejnější, ale najdou se i super kousky, když umíte hledat. Což já neumím, ale naštěstí moje sestřenka hledat umí! A navíc tam mají i Kik :))
Takže...

I <3 shopping

Koženková bundička, second hand - 170,-




Bude to super outfit s novými botami :)
Vše Kik, šátky každý 89,-
náramek 48,-

Na léto. Jsem zvědavá jestli si na ní zvyknu..

Klasická černá halenka

Další kostkovaná košile.. Nezapínala jsem jí (spěchala jsem), ale když se ještě zaváže je krásně projmutá.

Mikina/vestička
Nevím.. Uvidím.. Fialové triko není to pravé, ale vedle v pokoji se spalo..


Celkem - něco přes 500,- i s bundou

Začínám ty sekáče mít znova ráda :)) Navíc když se zamyslíte, kolik jsem utratila o víkendu..

Ann



6 komentářů:

  1. Zlato!! :** Tak tehle sekáč mi musíš ukázat! .) Vážně naprosto suprácký úlovky! :))) kostičková košile a bunda je nej! A za všechno 500kč? A srandu si neděláš? :D

    OdpovědětVymazat
  2. No problemo :)
    Jsem na ně taky pyšná :D

    Sestřence za sekáčů dlužím kolem 500 + Kik ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyyyyy jo, to je pecka! Hlavně ta budna a ta košile..ňuuuuuuuu*

    OdpovědětVymazat
  4. Zlá,zlá,zlá! Ty se máš, tolik novejch věcí! -krutokrutá závist- JO a hrozně se mi líbí ty šátky a taky kombinace šátek+triko+bunda ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Uáááh, ta bunda je super! A ta košile? Tu chci!!:D Taky pořád kámošku přemlouvám, že musíme zajít oběhnout nějaké sekáče (sice pochybuju že u nás v Ostravě se najdou nějaký mega super kousky, ale stejně :D), ale ještě jsme se do žádného pořád nevypravily!:D ale v pátek už fakt zajdu.. MUSÍM, úplně jsi mě navnadila!!:D

    OdpovědětVymazat