pátek 25. února 2011

Youtube Friday - ‪QueenofBlendingMUA


Lauren aka QueenofBlendingMUA je umělkyně. A skoro jako každý umělec má své odpůrce. Všichni její odpůrci jí vyčítají, že její make-upy se nedají nosit a jsou nepoužitelné. Lauren si z nich nic nedělá (Everyday make-up, f*ck you :D)
Pro pochopení : Lauren má ráda výrazný make-up a nedělá jí problém mít jako každodenní make-up něco ve stylu první fotky. Proto ji mám tak moc ráda. Na nic si nehraje a haters dokáže jednoduchým způsobem poslat do.....věčných lovišť ;) A proč na sebe v odkazech patlá pudr a make-up? Uvěří mi někdo když Vám povím, že Lauren žádný make-up ani pudr nepoužívá? Asi těžko.. Jen stíny, linky, umělé řasy (které miluje) a lesk na rty.
Její vlasy... Pro ty mám slabost. Má je snad pod pas a já je prostě zbožňuju. Věřil by někdo, že tahle slečna má malou dcerku? Asi těžko.
V čem je ale Lauren jedna z nejlepších tak to je nail art. Je až neuvěřitelné co všechno dokáže jen s pomocí laků na nehty. A její nehty jsou přírodní!!


 Takže pokud hledáte videa, ve kterých poznáte, co to je skutečné make-up umění podívejte se k QueenofBlendingMUA!

Ann

6 komentářů:

  1. No ty nehty jsou parádní, jen si nedokážu představit jak bych s nimi něco dělala :P

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mela gelovky a dalo se to ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tak teda wow wow wow klobouk dolu

    OdpovědětVymazat
  4. Je skvělá!

    jinak jak si chtěla nějaký trik na tu linku. Asi nejrychlejší rada je ''Kup si tekutý linky a začni trénovat!!'' :D Ale budu asi o tom psát článek, tak čekej nebo mi napiš do mailu, páč moje vysvětlovací schopnosti jsou takový, že bych napsala nejdelší komentář v historii blogspotu. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Lauren mám STRAŠNĚ ráda! Je pravda, že ten make up není moc nositelný, ale zase někdy se to hodí :D já mám vyhlídnutý jedno video s glitrama a až ty glitry budu mít, tak to vyzkouším :D ale nechápu ty haters :D ona natočí takové to "sarkastic video", ještě k tomu napíše, že to nemyslí vážně, a lidi k tomu píšou, jestli je normální nebo co :D To je fakt nepochopitelný :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych tedy taky řekla že nenosí makeup ani pudr :D...Ale pro ty oči mám slabost ! Mmm :))a to tričko JB je z H&M byla sem na Černým mostě tak nevím jestli je mají ještě někde,ale když sem ho tam šla vrátit tak tam bylo už jen to co sem si zkoušela :((

    OdpovědětVymazat