pátek 4. března 2011

Youtube Friday - ‪xrubyredlips



xrubyredlips.. To je holka přesně v mém věku a to, co ona dokáže a jak vypadá je závidění hodné! Jenom tak pro informaci: letos jí je 15!!!!!! Ano, 15! Ano, opravdu tahle malá dvacítka je 15-ti letá Britka. xrubyredlips není až tak moc velký guru, ale je skvělé sledovat, jak se na Youtube postupně dostává na vyšší a vyšší úroveň. Natačí od svých 12 let a její videa se dají porovnávat i s ostatními, ale já se na ní dívám hlavně, abych viděla, co je nového za módu v Anglii a jak bych chtěla v 15 vypadat :D
Je i skvělá zpěvačka (nedávno se se svojí skupinou účastnila britského Talentu, ale jak dopadly nevím). Videa natáčí i se svojí maminou. Kanálů na Youtube má snad 5! :D A to mi tochu vadí. Drobné reklamy na svoje ostatní kanály dává na můj vkus až moc často.
Málem jsem zapomněla!! Její vlasy... Od přírody je zrzka (viz. první fotka), ale už několik měsíců je odbarvená blondýna. A od Vánoc svoje vlasy zkátila. Měla je do půl zad a teď po ramena.

Určitě ji zkoukněte, protože talent učitě má. A ten její akcent :))



Tak dámy zamákčněte slzy, protože tohle je poslední Youtube Friday. Vlastně ještě pro Vás mám připravenou takovou rekapitulaci :) Takže tak :)

Ann

http://www.youtube.com/user/xrubyredlips


5 komentářů:

  1. Ty jo,ta je hustá :)

    OdpovědětVymazat
  2. pekne :)
    kdyžtak koukni na muj blog, muzes se přihlásit do giveaway :)) www.michelle-moi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám, ale je strašně krásná! Zčeknu ji!:D Mimochodem, víc se mi líbí se zrzavými vlasy :) Bloncek je všude plno a zrzavé vlasy jsou podle mě uplně nádherné!:D :)

    OdpovědětVymazat