středa 23. března 2011

Večerní chvilka s chemií? Už ne :)

Dobrý večer dámy. Jak jste se dnes měly? Já celkem dobře. Je mi mnohonásobně líp! Ale kdyby byl dnes odjezd, tak bych nikam nejela. Zítra mi bude určitě skvěle :) Tááákže Vám nafotím sbalený raneček (ano, mám už sbaleno, protože dnes byla mamka doma a pak už by nebyl čas)! Těšte se! Taky budu moct konečně pročíst všechny články, které jsem nečetla snad 2 týdny. Jsem hrozná :(
Taky mi dnes přišel Capillan ! Objednávala jsem ho v sobotu, takže přišel vážně celkem rychle. Víc v článku, který sepíšu do 30 minut.

Ještě budu doma a budu se chystat na odjezd :) Pak už Vám dám jen sbohem a dovezu Vám něco pěkného do giveaway ;)


Tak se mějte, co nejlépe :)

Ann

1 komentář:

  1. Těším na giveaway. :) Jinak se mám docela dobře. :) Užij si to a měj se krásně!! Závidím ti to. :P

    OdpovědětVymazat