sobota 12. března 2011

Recenze - Garnier roll on

Už jsem se o tomhle zázraku jednou zmínila  :)
Takže hezky od začátku... (Prosím, omluvte mou ranní nebo večerní "krásu" :D)

To, že mě trápí fialové tmavé kruhy pod očima není žádná novinka. To, že Garnier před nějakou dobou dal do prodeje "zázračný roll-on" není novinka snad pro všechny, co se dívají na televizi. Tak tento zázrak stal téměř 300 kč.. Já vím... A tak jsem ho vyzkoušela. Nanáší se roll onem (ŠOK!! :D) krouživými pohyby. Já ho aplikovala i na víčko. Používala jsem ho spíš dvakrát denně. Je hodně příjemný a alergie žádná :)

0. týden :
Domů jsem se vrátila s zázrakem na kruhy pod očima. Hodně doufám, že mi pomůže, protože tohle už je šílený. Vypadám unaveně a jako malý feťáček. Už mě to nebaví..

Fotka je to hrozná a šílená (až jsem jí sem nechtěla dávat, ale ostatní byly moc světlé), ale ty kruhy jsou asi nejlíp vidět.

1. týden :
Změnu jsem určitě zaznamenala, ALE byla jsem celý týden doma, takže jsem spala denně min. 8 hodin (místo mých klasických 6-7 hodin) a v den focení jsem si naspala dokonce 12 hodin, takže se to nedá až tak moc počítat. Příští týden mám návrat do školy, takže se uvidí, jaký je to zázrak nebo žrout kapesného.

Normálně, tak moc nešilhám! Čestný skautský :D


2. týden :
Začíná se mi tahle věcička vážně líbít :) S každým týdnem to je lepší a lepší. A skoro neubývá! Změna je poznat. Teď mám normální školní týden a je poznat, že až takový zázrak to sice není, ale super pomocník to je.



3. týden :
Kruhy začínají být růžovější, ale taková pecka to není. Čekala jsem víc. Nezapomeňte, že blesk a světlo nekvalitnímu foťáku nesvědčí a fotky jsou světlejší než realita!




4. týden :
Konec experimentu. Konečné hodnocení je: pokud máte pod očima pytle zabrat by mohl, ale na fialové kruhy žádný zázrak.. Takže jediná moje rada na fialové kruhy je : spěte, spěte a spěte a také pijte, pijte a pijte hodně vody...

 
Případné dotazy pište do komentářů :)

Ann

6 komentářů:

  1. Spětě,spětě,pijte, pijte...dobře to beru..ale jak mám ksakru ve spánku pít? A teď vážně (vážně) myslíš, že má cenu abych si to JÁ koupila? :D

    OdpovědětVymazat
  2. To vymyslíš, jsi šikovná holka :) :D
    Ne, ty jsi radši šetři na pořádný krém proti vráskám ;) Třeba ten od Vichy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Půjčim ti ho klidně v Anglii ať vidíš jaký to je "zázrak" ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslela, že make up nepujčuješ? :D No to bych se ušetřila k smrti..spíš mě napadlo, že něco podobnýho prodává i nivea :D(NAŠE ZNAČKA,že?) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle jako makeup opravdu neberu :D
    A jo.. Teď jsem to viděla v krámu! A taky má Garnier roll-on na vrásky.. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že s těma kruhama jsme na tom nějak podobně :/ Sice tam jde vidět docela rozdíl, ale stejně.. za 300 si radši koupím lepší korektor (ale ten budu muset nejprv najít!:D) než jenom jednu blbost, že jo :D

    OdpovědětVymazat