pátek 4. února 2011

Youtube Friday - meliney


Na meliney jsem narazila úplnou náhodou. Znáte to. Klasické projíždění Youtube, kdy se mi na "frontě" najednou objeví z 10 videí 50 videí. Ale to je vedlejší :D
meliney je neskutečně šikovná! To není nail art, ale umění! Pokud jste po mém posledním Youtube Friday zkoukli nail tutorialy od Julie a mysleli jste, že nic lepšího není. Mýlily jste se. meliney je nejlepší!!!! Když jsem na ní narazila...spadla mi brada. Vždyť to jsou jenom laky na nehty a štěteček!
Nikdy jsem moc dobře nepochopila, že má stejně nalakované obě ruce. A bez chyb! Navíc videa jsou maximálně 2 minuty dlouhá, takže ani nenudí :)
Ale dost slov.
Koukněte se sami :) http://www.youtube.com/user/meliney

Ann

P.S. : Mám velké dilema.. Jak některé z Vás tuší, chtěla jsem strávit prázdniny nákupováním, protože na hory nejezdím. Něco málo peněz mám, ale taky mám nabídku od maminky. Založím jí v práci nějaké dokumenty a čeká mě sladká odměna. 1000 KČ!!! Což by se k tomu menšímu obnosu, který mám teď hodilo.. Hodně. Ale strávit prázdniny pod papíry?? Hmmm.. Co myslíte Vy? Děkuju za rady!

10 komentářů:

  1. Já strávím prázdniny taky na brigádě, každý den od 13:45 do 21:45, ale vím, že když přetrpím těch pár dní dostanu sladkou odměnu v podobě toho, že budu moct jet na velkolepý výlet do Prahy se spoustou peněz :D:D Jestli chceš poradit ode mě, tak pracuj :P

    OdpovědětVymazat
  2. A kam chodíš? Po známých nebo fast foody? Já ještě nikam nemůžu.. Nemám dokončenou ZŠ a narozky jsou až v létě..
    Ale máš pravdu ;) Víc peněz = vetší nákup = lepší článek = Vaše spokojenost!
    :)

    OdpovědětVymazat
  3. To nevíš, že práce šlechtí? :D ČEST PRÁCI SOUDRUZI!...NE, ale taky sem pro aby sis vydělávala :) Penízky se vždycky hodí ne? korunka ke korunce a máme milion

    OdpovědětVymazat
  4. Meliney je dokonálá, miluju ji!!!!!!!:D NEJLEPŠÍ!
    Víc peněz = vetší nákup = lepší článek = Vaše spokojenost! - souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  5. To by člověk ani nevěřil, že je možné tohle vytvořit na nehtech! Já sem ráda, když si nalakuju obě ruce a nepřijde přitom k újmě oblečení popřípadě koberec :/ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrá dámy, budu pro vás zakládat papíry :D
    Proč jsi ponožka, my Little Monster? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pracuj, my na horách taky bude pracovat, přímo dřít. (a teď vlastně sama nevim, jestli to je ironie. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Asi ironie :D
    Rozumím.. taková námaha.. Nahoru, dolů, nahoru, dolů, najíst, nahoru, dolů, spát a celé dokola :D

    OdpovědětVymazat
  9. a ještě běžky, to už trochu je :)

    OdpovědětVymazat
  10. Běžky jo :)
    Ale co, užij si to :))

    OdpovědětVymazat