sobota 29. ledna 2011

Youtube Friday - ‪julieg713

julieg713 :))) To je takový smíšek a zlatíčko! Když vás téměř u každého videa přivítá "Beauty tip #1: SMILE" musíte se prostě na autorku usmívat celou dobu! Julie je vážně sluníčko :)
Na Youtube je 4 (!!!) roky a to je opravdu hodně videí. A velmi kvalitních videí.
Julie obnovila svou rubriku "Fashion Friday" (u ní jsem se inspirovala s "Youtube Friday" ;) ) , ve které se každý týden zabývá něčím jiným. Od různých recenzí po "Outfits of the week".
Julie sleduji vážně hrozně ráda, protože je krásná, chytrá, VŽDY(!!) milá a ví o čem mluví.

Co je na julieg713 asi nejkrásnější? Snad všechno, ale já zbožňuji její oči! Sedí jim snad každý make-up a jsou opravdu plné upřímné radosti.










julieg713 nedělá jen fashion videa a make-up tutorials, ale její nail art je úžasný! Obdivuji, jak dokáže z nehtu udělat kreslící papír! Já bych na to neměla trpělivost.
A když už jsem u nehtů.. Její nejoblíbenější značka laků Jessie's Girl jí před nedávnem věnovala název jejího oblíbeného laku! Je "colar" (nevím jak přeložit název, ale když se podíváte na video, budete vědět) a jmenuje je JULIEG.. Video je tady : http://www.youtube.com/watch?v=1k22G96mLXU





S Green Owl máme julieg713 opravdu rády (no Michelle je jednička, jistě) i proto, že má "italský nosík". Když se neotočí z profilu, člověk si toho nevšimne, ale když ano.. Italský nosík :)
A taky je to "kus holky" a ví jak se správně oblékat, což je úžasné.

Kvalitní videa, úsměv, srozumitelná angličtina, móda, make-up, rady, tipy.. julieg713!!! 

Ann


P.S. : Já vím.. Každý YF je plný "úžasné, skvělé..." , ale já k nim mám velkou úctu a obdiv a mám je všechny moc ráda... Nemůžu si pomoct. :) 
A omluva pro dnešní pozdní dodání - Ann si vymyslela páteční fitko, čili zapadla do postele úplně mrtvá v 22:00, což se nestává ani ve školním týdnu! (páteční večer už je víkend :D)

7 komentářů:

  1. JulieG mám ráda. Má hezký videa a ty oči má fakt úžasný. Ale moje TOP jsou DulceCandy87 a KandeeJohnson. A Michelle moc nemusím :D Je taková na mě, až moc jako robot. :D

    OdpovědětVymazat
  2. DulceCandy87 se mi líbí :) Díky za typ ;)
    KandeeJohnson jsem měla a už nevím proč, ale z nějakého důvodu jsem si jí vymazala.. Proč jsem to dělala?! :D
    Právě to mám na Michelle tak ráda (občas si připadám stejná :D). Není sice tak přirozená jako ostatní,ale když se podíváš na ricebunny (snad jsem to napsala správně) je jako ostatní - uvolněná, vysmátá.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, to zas musím uznat, že tam je uvolněná. A má dobrý diy masky a tak :):D
    Dulce prostě miluju♥ koukám na ní už fakt dlouho. Když byla ještě mladá holka a dnes už je z ní žena která, bude za pár dní rodit. Je to .. hustý. :DDD
    Kandee je taky fajn, taková střelená lehce a miluju její sestru Tiffany :D Se podívej na video kde jsou spolu, smála jsem se jak blázen. :D

    OdpovědětVymazat
  4. A děkuju děkuju děkujuu za ''follow me'' a komentáře :D:****

    OdpovědětVymazat
  5. To je na tom to nejhezčí :)
    Že člověk může přes net a kameru prožívat se svým oblíbencem i první miminko :))
    Včera jsem zkoukla celou Kandee a ta její holčička mě rozplakala :´))

    Neni za co :* Máš hezký blog ;)

    OdpovědětVymazat
  6. JulieG je úžasná :) A jsem ráda, že si taky někdo všiml jejích očí :D Já sice nemám moc ráda hnědé oči, spíš se mi líbí modré a tak, ale ona je má strašně pěkné :D Mám na ní strašně ráda, že když se podívám na její videa, tak hned vidím ten její úsměv a hned se mi zlepší nálada :) Prostě sluníčko :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty její černý oči sou fakt nádherný! :) A další plus body za nos! :DDD

    OdpovědětVymazat