čtvrtek 24. března 2011

Na rtu zubní pasta a závislost na Youtube.com

Jsem naštvaná. I když dnešek začal skvěle!! ČTVRTEK = ANTM!! Jeeej! Ale i když jsem na tomhle pořadu pořádně závislá (včerejší díl jsem viděla 3x!!) tak ani mi neuděl radost. Nevíte někdo, co nejvíc pomáhá na opar? Zubní pastu jsem zkoušela, ale vždycky mám pocit, že mi opar spíš zhoršuje.
A jak bylo Vám?
Dnes mi přišly úkoly a zápisky, tak mám aspoň zítra, co dělat :) To jsem zvědavá, kolik toho udělám :D
A jak dopadli výsledky u doktorky? Řekněme, že fajn :)
Nějak nevím, co psát :D Asi půjdu dělat "reklamku" a hodím odkaz na pár fashion blogů..

Co byste chtěli dovézt z Londýna? :) Mám jeden nápad, ale nevím jakou velikost. Přecejenom se to blbě odhaduje :D

Ann

8 komentářů:

  1. na opar je nejlepší mast ichtoxyl, sice je to hnusné ale když si to namažeš tak ráno ten opar zaručeně nebudeš mít :D A z Londýna nám dovez něco mooc krásného :P

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to si poznamenám :)
    Tak jinak.. Co konkrétního a krásného mám dovézt? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kup nám třeba propisku I LOVE LONDON píšící modře. :P Nebo přívěšek na klíče!! :) Jůů, a užij si to tam! :) Na opary nic zajímavého neznám. ://

    OdpovědětVymazat
  4. ty toho většinou moc nenapíšou :D
    děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pastu bych nepoužívala, my doma máme nějakej "přípravek" (nevím, jak to mám nazvat :D) a ten je fakt dobrej, jenom si ted nevzpomenu, kde je, abych ti mohla říct, jak se to jmenuje :D
    A přivez nám... já nevím :D (měla bych "pár" nápadů, co bys tak mohla dovézt, ale to by ses nejspíš nedoplatila :D) ... já nevím, kup NĚCO, nevím co :D (ale to s tím přívěškem na klíče taky není špatnej nápad ;):D)

    OdpovědětVymazat
  6. Už něco mám :D
    Přívěsek už je započítám, ale napadlo mě to triko I <3 London, ale to si koupím spíš pro sebe :P

    OdpovědětVymazat
  7. Ančo kup mi London Eye. Dám si ho na zahradu hned vedle tý stáje na koně,konici a zeblouda,co tam bude mít moje sestra.

    OdpovědětVymazat
  8. A to mě nenapadlo! Pomůžeš mi ho dát do kufru? ;)

    OdpovědětVymazat