sobota 19. března 2011

Prý nejsem normální...

....už je to tak. Anince šíblo a poněvadž v telce nic není, ANTM je zkouklá na 3krát, projela jsem svojí složku "Nákupy" a pořádně ji provětrala, abych Vám mohla ukázat, jak to vypadá když má Aninka náladu na utrácení, které se konat nebude.
Takže se koukněte, co si nekoupím :)

http://www.snowboard-online.cz/ Můj asi desátý výběr tašek.



http://www.lushcz.cz/ nemám ani jednu věc. Chtěla bych něco zkusit, ale přijde mi to škoda peněz.. Můžu aspoň snít a namlouvat si, že to nejsou takové zázraky jako se píše.. :D




http://www.forever21.com/





Červená kabelka mi chybí!! :)

Na Capillan jsem dostala tip v komentářích. A protože mám opět krátké vlasy, rozhodla jsem se pro vlasový balzám.



Na moje focení a teoretická videa by mi klidně stačil tenhle Canon. Ten otočný displej je super! :)

Miluji tuhle tašku!!
Z fler.cz jsem ještě nic neobjednávala. A asi ani nebudu.. Kvůli jedněm super naušnicím od jednoho člověka platit poštovné.. To radši mít svoje staré naušnice.. Ale všechny tyhle chci!






Ale jinak jsem úplně normální.

Vaše úplně normální Aninka :)

6 komentářů:

  1. Ta adidas je krásná :) A taky se mi líbí ta černá dakine a hnědá kožená. A náušnice- super! :D Hele a uklidni se jo? Já mám jenom jednu kabelku (tu obří,co jste mi daly,že jo:D) a z Lushe taky nic nemám( a pravděpodobně mikdy mít nebudu) a taky žiju :D

    OdpovědětVymazat
  2. Možná zkusím smutné oči na výměnu : taška=přijímačky :D

    Já jsem v naprostém klidu, jen jsem lehce chaotická.. :D
    Na tašky jsem hold magor a o Lush až tak moc nestojím.. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, tohle taky pořád dělám! Okukuju věci, které si chci koupit, a přitom sama vím, že si je nikdy nekoupím :D
    Já o Lush stojím docela dost a mám v plánu si něco koupit, jenom teď nějak nejsou prašulky :D Teda jsou, jenomže takové, které raději cpu do oblečení :D (mimochodem aaaah, proč je tu ten Cupcake, ta čokoláda tam mi dělá nesmírné chutě!:/ :D) A Forever 21 mám taky v plánu!:D Ale fakt, už si tam musím konečně něco koupit!!:D Grr, jdu napsat holkám, že si povinně něco koupí, protože už mě to fakt štve, že odtamtud nic nemám!!:D
    a ty náušničky bych si klidně vyrobila sama, třeba ty z těch plechovek :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super blog, sleduji tě. Pěkné věci. JÉ LUSH ♥♥♥ :)) Ty předposlední a poslední naušnice. :D Jéé :DD :) Jo a triko jsem měla asi za 5 liber, viděla jsem i za 10liber, 8 liber a tak. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Bazzy: Tak mi dej vědět, jak ten F21 dopadl :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem měla štěstí, že jsem měla hodně peněz z Vánoc. :D Za Lush jsem utratila přes 3000 -- :D
    Az Forever21 chci taky něco ale nejvíc co ted chci jsou ty moje vysněné melounové botky a ten jídlo-obličej svetr :DDD

    OdpovědětVymazat