sobota 19. března 2011

Budu hodná blogerka? A zasloužíte si, abych byla hodná blogerka?

 

Panejo :)) Tak já už se blížím ke 20 blázínkům, co mě špehují?! Tak to Vám moc děkuji :**
Že bych Vám dovezla něco z Londýna a dala Vám to jako giveaway??
Mohla bych být hodná, že? :)
Nabízí se, ale pár otázek:
Odjedu vůbec?
Co mám dovézt?
Co by se Vám líbilo?
Má smysl dělat giveaway pro 20 lidí?

Ale co.. Když Vám nic nedovezu budete mít aspoň radost, že jsem si něco přiezla pro sebe (:DD) že? :)
A když Vám něco dovezu, tak si držte palce a podplaťte random.org :))
Anebo.. Sjedu do sekáče a zkusím Vám tam ulovit třeba nějaký pěkný šátek..
No, nechte se překvapit a výsledky zda giveaway vůbec bude očekávejte za 14 dní :))


DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ MAJÍ ODVAHU ČÍST A POZOROVAT MOJE BLOGOVÉ HOKUSY POKUSY!! KAŽDÝ VÁŠ KOMENTÁŘ JE PRO MĚ INSPIRACÍ A DÁVÁ MI POCIT, ŽE BLOG RUŠIT NEMUSÍM! :))
DÍKY :**

Dnes už po několikáté..
Ann


10 komentářů:

  1. A proč bys neodjela? :/ Protože ti dneska neni dobře?
    Určitě to má smysl! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejenom dneska.. Mamka byla celý týden doma, takže budu ještě zítra v posteli a pak se uvidí :)
    Teď už naštěstí jenom chrčim jak rozbitá sekačka.. :D Ale můj soukromý tip je, že ve středu budu ok ;)

    To věřim, že se ti to líbí :D Žádné poštovné, kdyby tě random vybral tak si vpodst. můžeš sama vybrat výhru :P :D

    OdpovědětVymazat
  3. Odjedeeeš!:D
    A giveaway uděláš a já jí vyhraju. :D Taky už se k nějaký musim dokopat. cheche)

    OdpovědětVymazat
  4. Jó giveaway!!! ♥ |Prosííím :)) A pššš, nikomu to neříkej, ale oc když se domluvíme abych vyhrála? :* :D

    OdpovědětVymazat
  5. Příště u mě vyhraješ ty! Přísahááám :D :***

    OdpovědětVymazat
  6. a ta cena v me další giveaway bude stát za to!! :P rozmysly si to :DD :*

    OdpovědětVymazat
  7. Dám ti jednoduché odpovědi na tvé otázky, ano?:D Normálně tam odjedeš, koupíš mi něco pěknýho, uděláš giveaway a já ji vyhraju :D:D konec šmitec, je to jednoduché jak facka :D
    Ne, dělám si srandu... :D Hlavně si to tam pěkně užij :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bazzy: Ok, koupím ti něco moc pěknýho a ty podplatíš random jo? :D
    Děkuju :))

    OdpovědětVymazat