úterý 22. března 2011

Číst jen na vlastní nebezpečí!!!!

Mí milí špehové, dopředu se vám omlouvám za všechny pravopisné chyby a blbiny, které se nacházejí v následujících řádcích. Berte to s nadsázkou, chemií a ironií :)

Dnes jsem myslela, že umřu a nikam nepojedu. Začínám se zbavovat naděje na sobotní odjezd. Dostala jsem antibiotika tak silná, že kdyby se použivala 14 dní mohou vyléčit zápal plic. Takže chemický vzorec jako prase, že.
Nic. Mám jedny prášky, druhý prášky, kloktadlo, cucátka do krku, do nosu antibiotika, dělaný nosní kapky, maminky péči a čaj, aspirin do vody a dnes mi bylo snad nejhůř. Asi to bylo tím, že antibiotika začínají působit, protože po večerním chemickém dýchánku, výměně pyžama a sprše se cejtím trochu lépe.
No, chřipka jako prase. Ve škole mě musí mít za hrozného simulanta. :D


Jdu spát. Miluju tenhle typ prášků. Dám si jeden a do 45 minut jsem tuh až 13 hodin.

Užijte si své školní dny. Budu od vás pozdvavovat mé chemické vzorečky!

A nesmím zapomenou vám poděkovat za špehování, protože vás je 21!! Je mi líto, že děkuji v tomhle chemickém stavu :(
Kdyby jste mi chtěli přivést úsměv, který není způsobený domácím teplým obídkem: dejte mi pár komentů.

Mějte se špehové, jdu se naložit do "voňavého" pelíšku.

Vaše chemička, Ann

8 komentářů:

  1. Ááááá. :( Uzdrav se!! :( To si nezasloužíš. :((

    OdpovědětVymazat
  2. Což mi připomíná, že budeme psát názvosloví uhlovodíkových derivátů :D Ale to tě asi moc nepovzbudí, že ? Tak co třeba tohle- mám rýmu, kašel a skoro nemůžu mluvit. Přesto chodím do školy a dneska mám dobrou náladu a těším se do Anglie. A na tebe ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeej, přeju ti, ať se co nejrychleji uzdravíš. Chřipka je prevít :(

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec nemáš zač. :) Fakt se uzdrav a buď zdravá jako rybička.:P

    OdpovědětVymazat
  5. Chudáku! Posílám ti svou energii!!:*
    Uzdrav se a už se těším na článek z Anglie!

    OdpovědětVymazat
  6. Ponožka: Jeeee!! Ty nechápu :( Tak si je napíšu až za dlouho..
    Tak to je super! Zamoříme spolu autobus :*
    Koukej přestat chrchlat nebo si pro tebe přijdu a to ti garantuju, že až mě uvidíš takouvou, jaká sedím právě u pc tak se lekneš, že ti vlasy vypadaj!

    OdpovědětVymazat
  7. Udělám ti radost-napíšeš si je jako všichni ostatní páč je píšem až po Anglii. :D Zamořit? To jistě udělá radost všem spolucestujícím a kromě toho, když seš nemocná, tak by tě správně na takovej zájezd ani neměli pouštět.Ale ty pojedeš řikám já! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Právě si mi zkazila radost :(
    Spolucestující musí počítat s riziky, že je někdo neohleduplný. Aspoň bude vidět, kteří spolucestující jsou rádi, že jedeme a kteří ne. Každou hodinu mi je líp a líp :) Víc ve večerní chvilce chemie :)

    OdpovědětVymazat