pátek 25. února 2011

Youtube Friday - ‪panacea81

Lauren. Moje první youtuberka. Dokonce si troufám říct, že je Lauren jednou z prvních na Youtube. Kdyžtak mě opravte ;)
Co jsem  tak pochytala, tak Lauren v 16 otěhotněla a vyrazili ji ze školy. V roce 2007 si na přání svých klientek,  ale založila kanál na Youtube a všechno se změnilo. Je to prostě už legenda. Zaměřuje se na líčení z videoklipů, měla svou vlastní kolekci u Sephory, vydala knížku o líčení.
Má obličej přesně dělaný pro make-up! Na jejích rtech sedí každá rtěnka a jejím očim neskutečně sluší stíny, linky a řasenka... Závidění hodné :)


V posledních měsících Lauren vytvořila novou rubriku "Dear Lauren" , ve které pomáhá slečnám po celém světě s jejich problémy a dává jim triky na správné líčení.
Přiznám se Vám, že na celé videa se nedívám. Jsou dlouhá a Lauren má sice krásný, ale pro mě těžko srozumitelný přízvuk a letí jako raketa. Ale když si udělám čas a připravím si sluchátka, abych nepřišla o žádné slovíčko, dá se to :))

Lauren je opravdu jedna z nejlepších, co na Youtube jsou!

Ann

1 komentář:

  1. Taky bych řekla, že je jednou z prvních :) Já taky videa nedokoukávám celá, Lauren mluví strašně rychle a ten její přízvuk je dost... zvláštní :D Ale je sympatická :D

    OdpovědětVymazat