sobota 15. ledna 2011

Youtube Friday - bubzbeauty‬‎


bubzbeauty‬‎ je opravdu jedna z nejkrásnějších Youtube girls :) Ten její přízvuk je roztomilý a videa také. Je prostě...ťuťu :D
Mám ráda skoro všechny její videa, protože jezdí do Japonska a tam je móda, make up atd. úplně jiná liga než americká a evropská. Dělá jak DIY videa, make up videa, ale i haul videa a dá se na všechno koukat :)
Mnoho lidí ji srovnává s MichellePhan, protože dělají videa podobným způsobem, obě vypadají exoticky... Ale to je Youtube. Přitom podle mně dělají naprosto odlišná videa! U Michelle jsem ještě neviděla moc praštěná videa (tedy až na ricebunny, z toho se válím smíchy na zemi :D) kdežto Bubbi má podle mně praštěnou povahu od přírody.
Musím říct, že několik typů od Bubbi mi opravdu pomohli! Kdybych měla delší vlasy vyzkouším snad všechny její hair tutorialy. Když už jsem u těch vlasů..
Já chci mít její vlasy!! Má opravdu super sestřih! :) Několik lidí se také nechalo podle Bubbi ostříhat, ale mě se líbí jenom na Bubbi.
bubzbeauty je opravdu takové usměvavé zlatíčko. Dělá i videa, ve kterých se snaží mladým holkám zvýšit sebevědomí, což je od ní úžasné. Má opravdu skvělou osobnost a povahu. Zlatíčko :)

Jak se Vám líbí její videa?

Ann

http://www.youtube.com/user/bubzbeauty

5 komentářů:

  1. Jooo :D Má strašně super videa (fakt mi některé z nich pomohly :)), úžasné vlasy a roztomilý hlas! Ne, ona je vlastně celá taková roztomilá :D Miluju na ní, že na těch videích prostě vidíš, že si na nic nehraje a je taková spontánní a milá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě ŤUŤU :D
    Bubbi je...zlatíčko :)

    OdpovědětVymazat
  3. ooh my I love her hair!

    xoxo

    www.afashionhouseofcards.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. možná by bylo fajn dávat i viditelně odkaz. Já ho tedy nenašla viditelně, ani neviditelně. ;) hodně to ulehčí práci tvým čtenářům,kteří by chtěli na videa kouknout.

    Si.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky :)
    Taky mě to už napadlo. Hned to upravím.

    OdpovědětVymazat