neděle 13. března 2011

13.3.2011 - Praha

Dnes po obědě jsme se s rodiči rozhodli udělat si výlet do centra. Bohužel jsme nešli i na Staromák, Malou Stranu a k Národnímu divadlu, protože mamce se udělalo špatně.. Tak jsme si zajeli na bagetu a vyrazili domů :)
Vzala jsem si foťák a mé fotografické pokusy pokačují! :D Jsem stále horší a horší.. :/
Objevila jsem kouzlo outfitů, které jsou foceny venku! Je to něco úplně jiného! Blogování mě přestávalo bavit. Neměla jsem moc komentářů a zlobilo mě nahrávání obrázků, ale teď mě to znovu chytlo! Takže už mít jen více času a můžu to tu znovu rozjet jako v lednu :)
Já se jdu učit, tak si užijte posledních pár hodin víkendu :)



Svetr, jeans, triko, kabátek, naušnice - New Yorker
Šátek - H&M
Kabelka - Terranova
Boty - Nike
Tkaničky - DVS

Dnešní nejpovedenější :)


Ne, teď už se učit nejdu..

Mějte se, jak umíte :)

Ann

9 komentářů:

  1. Super fotky, moc se mi líbí ti pejskové, to je skvělé :D
    můžu se zeptat co máš za foťák? PRotože jsou to vážně moc pěkné fotky :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Co povídáš, jde ti to. Chytáš momenty, to se mi líbí. :)
    Jestli chceš vezmi zítra foťák, vyfotím tě (pokud ti to nevadí).:B
    Ta poslední fotka je geniální!

    OdpovědětVymazat
  3. Taška a šála super!! Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš naprosto dokonalou kabelku a ještě lepší boty:)moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  5. sook. : Mám foťák Canon Powershot A470 .. Je malý a fotky mi stačí :) Já fotím na makro, veselé barvy a dvou sekundovou samospoušť ;) A psi u hradu mě taky pobavili :D

    Catherine : Je pravda, že když nemusím, tak nezaostřuji. Prostě jdu a cvaknu :D
    To víš, že to nevadí, ale pořád nemůžu kolem školy najít nějaký místo, který by bylo vhodný.. (žádný lidi a aby nebylo moc poznat kam chodíme)
    Povím ti tajemství! Chtěla jsem vyfotit ty naušnice a vyšlo tohle :D

    Bonamy : Děkuju moc :) Na více fotek tašky koukni do jednoho z minulých článků ;)

    OdpovědětVymazat
  6. zítra přece jdeme do centra, tam to bude fajn... :) Ale potom se od vás /snad/ trhnu, půjdu odevzdat poslední přihlášku.
    :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Prej, že ti focení nejde haha :D Náhodou jsou ty fotky ženiální abys věděla, krásko (a neřikej, že ti to nesluší!) :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ááááách, já chcem tiež bývat v Prahe!!!T_T Jaaaaj, proč musím bydlet zrovna v té naší debilní Ostravě, když to tu stejně úplně nesnáším!:D Grrr, já mám tak smutný život!:D
    Ale ne, teď vážně! (jako bych snad celou dobu nemluvila vážně, že jo!:D) Ty fotky jsou náhodou super a ta poslední se mi uplně strašně líbí!!:):D

    OdpovědětVymazat