sobota 22. ledna 2011

Youtube Friday - ‪fafinettex3‬‎

Aubrey aka fafinettex3‬‎ patří mezi jedny z nejstrarších Youtube gurus a její videa tomu i odpovídají. Na fafinettex3‬‎ jsem narazila před několika lety, kdy to byla ještě vyjukaná devatenáctka, která natáčí kvalitní videa, jak o kosmetice, haul videa, hair tutorials, DIY atd.
Jenže Aubrey nemá na Youtube.com moc velké štěstí. Nejsou to HATERS, ale HACKER, který ji vypálil účet snad dvakrát! Poprvé jsem byla hodně v šoku! Videa byla až 3 roky stará!!! A když si vezmete, jaká práce je video natočit, upravit a nahrát..
Aubrey se z toho celkem oklepala a, díky bohu, natáčí  dál. 
Není moc youtuberek, u kterých bych vydržela sledovat několika minutová videa bez přeskakování, ale u Aubrey to není vůbec žádný problém.
Je sladká, je vtipná, je praštěná, je stylová, je chytrá, je to prostě fafinettex3‬‎ ! :)

Jakou máte s fafinettex3‬‎ zkušenost Vy? :)

Ann

http://www.youtube.com/user/fafinettex3

P.S. : Omlouvám se, že dodávám článek později, ale včera večer jsem měla jednu akci a k PC jsem se dostala až teď. Tenhle týden budu asi trochu neaktivní (ještě uvidím), protože budu pořád sedět ve škole a mám nějaké další povinnosti, ale pak přijdou dlouho očekávané prázdniny!! Naštěstí se mi o týden střídají s bráchou, takže budu mít PC pro sebe a budu moct chodit nakupovat a užívat si :) Taky se tak hrozně moc těšíte na prázdniny jako já?

5 komentářů:

  1. tak tu vůbec ale vůbec neznám... ale ihned du zkouknout pár videí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Faffinetex je skvělá :) roztomilá (jako všechny asiatky že?) a taky má "chubby cheeks" :DDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Chubby cheeks a strange nose :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ji neznám, ale ted jsem koukla na jedno video a úplně mě rozesmálo :D Takže jdu hned kouknout na další :D:)

    OdpovědětVymazat
  5. Je velký smíšek :) :D
    Vždycky mě rozesměje :D

    OdpovědětVymazat