neděle 30. ledna 2011

Time...

Uvažovali jste někdy o čase? Jak plyne a my ho ani nestíháme sledovat? Důležité okamžiky našeho života nám utíkají, zatímco se zabýváme zbytečnostmi.
K fotkám mě inpirovala knížka "The Time Traveler´s Wife" (Zakletý v čase) od Audrey Niffeneggerové. Četla jsem ji loni o Vánocích a pořád mi vrtá hlavou příběh dvou hlavních postav, Henryho a Claire.
Existují mezi námi "cestovatelé v čase" ?
Občas si říkám, že by bylo úžasné, kdyby mě cestou do školy zastavila mladá žena a řekla mi ať dnes nikam nechodím, protože se mi stane něco zlého. Uvěřili byste jí? Já asi ano. Na tyhle věci věřím a ani nevím proč. Na duchy ne, ale na cestovatele ano.
Knížka byla zfilmována a Eric Bana s Rachel McAdams splňují moje představy o Henrym a Claire. I když jsem nejdřív viděla film a poté četla knížku. Ale musím říct, že části knihy, které se zabývali cestováním a časem byly napsány skvěle. Já mám tyhle romantické "blbinky" ráda. Pro studené zimní večery to je ideální. Něco bylo, ale divné. Když to přeženu..jak vystřizené z časopisu BRAVO, rubrika LST. Bohužel. Zkazilo mi to celé čtení. :( Jinak moc příjemné, ale doporučuju si prvně pustit film nebo alespoň trailery.

A proč jsou na fotce "diktáty" ? Protože ta stará vazba se mi líbila a z téhle knížky se učili naši pravopis, takže si asi dokážete představit, co tam je. "Náš průmyslový podnik navštívili soudruzi z NDR." apod.   Takže se mi hodily.

Ann

9 komentářů:

  1. hezke fotky :)
    Na mem blogu prave probiha giveaway, zucastni se :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :)
    Kouknu a kdyžtak se zúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky! určittě se na film mrku! jsem zrovna nemocná, takže děkuju za doporučení! :))

    NikaW

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju, snažila jsem se :)
    Tak potom napiš, jak se ti líbil ;)
    A brzo se uzdrav :))

    OdpovědětVymazat
  5. hezky blog !
    koukni take na muj blog pokud chces:)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. zajímavý blog!!! :-)

    http://mujfialovysvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Knížku jsem nečetla, film jsem neviděla, ale podle toho, jak čtu, to asi co nejdřív napravím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo, vím. :) Tu mám ráda.:)))

    Na film se podívám a knížku si asi taky seženu!.)

    OdpovědětVymazat
  9. Bazzy : Zkus to ;)
    Já mám tenhle žánr ráda, ale varuju vás (!!!) něco je vážně jako BRAVO - LST!!!!! Byla jsem z toho v šoku, ale protože BRAVO čtu snad od 10 nic mě tolik nezaskočilo :D

    OdpovědětVymazat