středa 12. ledna 2011

Outfit of the day... (11.1. 2011)

Připadá mi zbytečné fotit ty moje jednobarevná trika, černé kalhoty a fialovou mikinu.. Najdete je v článcích z minulého týdne ;)
Jinak moje nakupovací akce se nekonala. Dorazila jsem do Jeans Club a náladu mi zkazila lehká chřipka, která na mně zaútočila. Tak jsem se zbalila a jela domů. Snad příště.
Jak už jsem psala neni mi nejlíp (proto jsem i zůstala dnes doma), takže teď se mým nejlepším přítelem  na pár dní stane přenosný termo hrnek s čajem a šátek kolem krku. Čtvrtek musím nějak ve škole přežít kvůli testům a pak se uvidí. :)





Fialové triko a mikina - New Yorker
Černé kalhoty - Terranova
Šátek - Takko

Ann

2 komentáře:

  1. Přeju brzské uzdravení.Super šátek, skvělá ochrana proti příštímu nachlazení! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. :)
    Doufám, že pomůže ;)

    OdpovědětVymazat