neděle 2. ledna 2011

Můj úvod do světa blogger.com :))


Takže ahoj všem!!! :)))
Jak jen začít? Jsem Ann a v srpnu mi bylo 15 let. Jsem v posledním ročníku základní školy a v září na mě čeká střední.
K blogger.com jsem se dostala přes kamarádku, která mi poradila zrušit pokusy s blog.cz a přejít na blogger. Ještě, že jsem tě poslechla Catherine! :)
A o čem bych chtěla blog psát? Nápadů mám fůru, ale s časem a realizací to bude asi těžší. :(
Původní nápad byl kanál na Youtube.com , ale nakonec jsem se rozhodla pro blogger. Můj foťáček sice kameru má, ale s horší kvalitou, videa stříhat a upravovat neumím vůbec a..no.. Nejsem zrovna velký řečník a na Youtube.com si musí člověk dávat pozor na každé slovíčko. Takže vyhrál blogger.
Chtěla bych tu probírat skin care, mám v plánu sepsat několik článků o Youtube make-up guru a až mi nápady vyprchají s radostí přivítám Vaše nápady v komentářích! :)
Poněvadž končím základku doufám, že se k nějakým těm článkům dostanu, co nejdříve a nebudu slibovat jen tak do větru.. :))
Každopádně až skončí přijímačkové období a celý ten blázinec kolem toho budu se snažit se blogu věnovat, co možná nejvíc!! ;)

Už teď se na bloggerství moc těším!! :))

xoxo Ann

Žádné komentáře:

Okomentovat