pondělí 3. ledna 2011

Outfit of the day... (3.1. 2011)

První školní den po Vánocích.. Všichni vybalí dárečky a chlubí se.. no.. Já taky :D
Jako doplňky mám plastový náramek z New Yorker, smajlové náušničky, velkou tašku z Billabong obchodu a moje milované "army" botky. :) A věřte tomu nebo ne, ale ty botky vypadají skvěle i k úzkým kalhotám! :))
V Jeans Club jsem objevila i tu čepičku.
Když budete mít cestu na Galerii Butovice, určitě se v Jeans Club stavte!! :) Pokud to máte blíž do centra než do Butovic, zajeďtě do Paladia!! ;)



Krásný detail

 Něco na rozsvícení :)

 Černé kalhoty lecos zakryjí ;)

 Mikinka krásně zahřeje

 Make-up je už běžný.. Jemný :)
 Bláznivé náušnice ke mně už patří


 Až jsem se divila, že se barvy "neperou"


Triko s knoflíčky, čepice - Jeans Club
Náramek, mikina (je v ní užasný teplo) - New Yorker
Taška - Billabong shop
Boty - RENO
Naušnice - tržnice
Z domova jsem odcházela se sluchátky plnými Katy Perry. Doufám, že jste měly taky tak skvělý den jako já :)
Zítra nic nepřidám. Ve středu mě čeká zkoušení a musím se učit. Tak až ve středu!! :)

Dobrou noc Vám přeje
Ann

2 komentáře:

  1. To tričko je nádherný, trochu retro mi příjde :)
    JC je i v Palladiu...

    OdpovědětVymazat
  2. Právě proto jsem neodolala :)
    Díky ;) upravím to :)

    OdpovědětVymazat