středa 5. ledna 2011

Outfit of the day... (5.1. 2011)




Když není nálada, je špatný celý den. Ranní vstávání v 5:45 dokáže den zkazit dostatečně.
Naušnice - C&A
Kalhoty s vysokým pasem, mikina, triko - New Yorker

6 komentářů:

  1. 5:45, takhle brzo vstávat, tak mě asi klepne :) Já vstávám v 7:00 (protože chodím spát o půlnoci nebo později, za což se nenávidím, a pak vždycky zaspím) a v 7:30 mám školu + ještě chodím pro kámošku :D Nechápu, jak to všechno můžu stíhat :D

    OdpovědětVymazat
  2. C: taky ranní vstávání ;)
    B: musím.. jednou týdně máme doučování od 7:00.. umírám tam :D ještě k tomu češtinu a ze všech vypadávají takové perly typu křYčel :D ale už jsem samozřejmě několikrát zatáhla.. z vyhřáté postýlky mě ani češtiňářka nevytáhne! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. po Vánocích jsem pořád usínala kolem 1:00 :/
    vstávání bylo vraždící..
    teď už se to rochu usadilo, ale pondělí bylo hrozný!! pořád se převalovat v posteli a čekat až usnu.. brrr!

    OdpovědětVymazat
  4. tak lepší vstávat v 6 než se učit do 5 :(

    OdpovědětVymazat
  5. czech foreigner : ve finále je to stejně jedno.. :( ale druhý den test + dojíždění do školy... to je zlý.. :/

    OdpovědětVymazat