pondělí 3. ledna 2011

Winter Boots...

Zima nás letos zasáhla až moc brzo a nevím, jak vy, ale já nebyla vůbec nachystaná!
Takže jsem musela skoro do Vánoc plavat v ani ne jednu sezonu (!) starých kozačkách z Humanic, do kterých teče, jak do cedníku. Takže já už na boty z HUMANIC moc nedám.
Ale pak jsem je našla... Byla jsem v RENU a zrovna měli 20% slevy.. Už, už jsem se chystala k pokladně s hnědými válenkami, které mi sice moc neseděli, ale všechno lepší než plovárny a pak jsem si jich všimla...
Černá koženka, umělý beránek, napůl Martensky napůl Oxfordky... A za 999 kč bez slevy!!!!
Válenky se vrátily na své původní místo a já se vrátila domů s tímto...


Nebylo moc kamarádek, které by mi je pochválily, ale...mě je teplo, na nohy mi neteče a hrozně moc se mi líbí, takže já mám 100% spokojenost!!
Navíc botičky prošly i tou největší zatěžkávací zkouškou - vánoční procházka lesem - a mě do bot jako jediné NETEKLO a nožičky jsem měla jako u KAMÍNEK?! Za takovou luxusní cenu ?! Jupííííí!!!!








Takže já už sem na zimu připravená!!!! :)

Ann

5 komentářů:

  1. No, tak já ti je teda pochválím! :) Mě se totiž líbí :D Mamka má doma podobné, snad 20 roků staré a asi v nich začnu chodit, jen by potřebovaly menší úpravy, jako vyměnit tkaničky atd :) Mimochodem, s tím Humanicem máš pravdu, protože zrovna dneska jsem si všimla, když jsem si sundavala kozačky, že se mi do nich u paty udělala díra, takže jsou na vyhození :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) Jsem naprosto nadšená !! Vážně do nich neteče a připadá mi, že se móda, kterou nosily naše mamky začíná vracet.. V létě jsem si koupila malou kabelku a mamka se mi pochlubila, že v mém věku měla stejnou!! :D
    Humanic.. Není to poprvé, co se mi to stalo.. :( Navíc Humanic nepatří k zrovna levným krámům, takže ztráta bot bolí 2krát víc :/
    Ale o důvod víc pořídit nové :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě mě napadlo..než boty vyhodíš.. Pokud nejsou vážně namaděru, zkus je vzít k ševci! Slepí je a to vyhazov aspoň na chvilku oddálí, ale pokud se rozzpadli tak, jak píšeš, ta to asi ani nemá smysl.. ;)
    Určitě se ozvi, jak dopadla "makeover" bot :)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že to fakt ani nemá smysl. A i kdyby jo, tak bych si stejně koupila nové :D Protože když tak vždycky chodím po obchodech a vidím ty super kozačky, tak mám pokaždé chuť si je koupit :D A teď už mám dobrý důvod :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ať se ti koupě povede ;) máš ideální důvod :D

    OdpovědětVymazat