neděle 2. ledna 2011

Me & Youtube.com

Youtube.com se stala jednou z několika stránek, které navštěvuji opravdu denně a několikrát do hodiny.
Vlastně všichni moji kamarádi a spolužáci na tom jsou stejně jako já, akorát že každý na Youtube hledáme něco jiného. Na Youtube mám svůj účet nebo kanál (nevím, jak to nazvat, ale určitě víte, co myslím) a mám odběr u 28 účtů a z toho je 50% odběrů od make-up guru. I proto jsem se rozhodla Vás s mými make-up guru trochu seznámit! :)
Mám v plánu psát jen o těch, které mám ve svém "odběrovém boxu" , ale budu moc ráda, když mi napíšete u koho máte odběr vy ! :)

Můžete se těšit nejenom na méně známá jména jako xrubyredlips nebo meliney jejichž sledovanost je kolem desítky tisíc shlédnutí, ale také na sestry ‪AllThatGlitters21 a juicystar07‬‎ nebo na roztomilou Japonku bubzbeauty, které mají sledovanost kolem stovek tisíců. Samozřejmě se můžete těšit na Britku panacea81, která sice nemá tak velkou sledovanost, ale myslím, že na Youtube patří mezi legendy! Pro mě určitě!! :)
A nevím, jak vy, ale já se už těším až budu psát o mé nejoblíbenější a nejzářivější MichellePhan!! :)) To je pro mě opravdu velký vzor a velká Youtube hvězda!!!!
Doufám. že se mi povede udělat článek týdně.. Typovala bych to na pátky, takže se můžete těšit na "Youtube Friday" !! :)





U koho máte odběr vy?? :))

xoxo Ann

4 komentáře:

  1. Ty nehty jsem zkoušela! :D Meliney má úžasná videa! Já mám ráda IHaveACupcake, filthygorgeousmakeup, AllThatGlitters21, MichellePhan naprosto miluju! A taky mám ráda dope2111, strašně mě baví pozorovat její videa :D

    OdpovědětVymazat
  2. A jak Ti nehty šly?? :) já nejenom, že nemám laky, ale hlavně šikovnost.. :(
    IHaveACupcake.. Nádhera!!! :))
    filthygorgeousmakeup to vypadá skvěle !
    dope2111 je dobrá, ale u mě prostě vede MichellePhan <3

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že ty nehty nevypadaly až tak zle (samozřejmě nebyly tak pěkné jako od meliney), akorát na levé ruce vypadaly dost divně :D A taky to možná bylo tím, že místo těch "dotterů" (nevím, jak tomu říkat v češtině, ale oni tomu říkají dotter), použila zaschlé fixy :D Ale když už jsem si ten dotter koupila, tak to vypadá mnohem líp :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem ráda, že se ti to vede ;)
    Já bych to nenakreslila ani na papír :D

    OdpovědětVymazat