pondělí 17. ledna 2011

Everyday skin care routine - Evening


Večerní péče o pleť je asi důležitější než ta ranní. Když už se hodinu "rochňám" ve vaně nebo ve sprše pěju ódy 30 minut, najdu si předtím i čas se odlíčit a připravit se na další den. :) Je to přece jenom lepší pocit, probudit se ráno bez černých kruhů od řasenky a ulepená z pudru nebo make-upu nemám pravdu? :)









Začínáme :
                                          

                                             
První flaštičku jsem měla, tak půl roku. Stačí opravdu malé množství! A skvěle odličuje i řasenku, tužku a stíny! Vyzkoušela jsem s ní odlíčit i voděodolnou a...v největší nouzi se použít dá ;)

                                                                       Čistící gel


Pleťová voda


Hydratační a matující krém


Oční gel (sama nevím k čemu slouží, ale je dobrý pocit cítit, že něco pro ty kruhy pod očima dělám :D)


Na ty nejsušší místa v obličeji. Několik let mně trápila šupinkatá kůže kolem brady a na krku. Ani osvědčený modrý krém od NIVEA nepomáhal. Letos jsem objevila tenhle od GARNIER a jsem zamilovaná!! Do 3 dní šupinky zmizly. Teď ho nosím stále s sebou!
Před


Po

Já jsem se prostě zamilovala :) Takovou péči jsem ještě nezažila :) (nevím, jak jinak to napsat) Plně doporučuji!
Hodně mně trápila popraskaná kůžička kolem nehtů. Krém je na ní, jako dělaný!!! :)


A co používáte Vy?

Ann

8 komentářů:

  1. Já používám od Garnieru čistící gel a tonikum,teď jsem dobrala i matující krém,kterej byl super:).Původně jsem místo něj chtěla ten od Nivey(jak jsi s ním spokojená?)ale nakonec jsem si vzala od Baley jakýsi zelený Young,páč byl ve slevě a já momentálně jaksi nemám prašulky:D.To Labello mám také:).A ten zelený mám jako denní,pak beru noční od mamky,nevím co to je zač:D

    OdpovědětVymazat
  2. Záleží na tom jaký od Nivea myslíš. Denní sice slibuje, jak je obličej matný, ale já nevidím až tak moc velký rozdíl, ale na obličeji je příjemný a skvěle hydratuje. Noční krásně obličej zjemní a postará se o různé pupínky atd. . Celkově jsem s celou sadou spokojená. Ale myslím, že pomáhají i díky tomu, že používám vše od jedné značky a ze stejné sady :)
    Klidně bych Ti je doporučila oba. Ale spíš ten noční. Od toho denního jsem čekala přece jenom trochu víc ;)
    Zvažuju, že "přejdu" na Garnier, ale trochu se obávám, že vyhodím peníze za něco, co mi nebude vyhovovat.. Radši zůstanu u Nivey, nebudu experimentovat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten čistící gel Nivea jsem jednu dobu taky používala. Ale momentálně odlič. mléko od Bourjois, pleťová voda a čistící "mýdlo" na obličej Lush :))))

    OdpovědětVymazat
  4. Já ten Lush snad taky vyzkouším :)
    Všichni o něm mluví. Už jsem si vybrala i masku, takže až se nebudu topit mínusu musím tam vyrazit.
    Jaké mýdlo používáš? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli chceš, zítra ti můžu jenom chválu o Lush povídat... 16 kousků už leccos řekne. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Když to stihnem budu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Když to stihnem budu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já toho moc nepoužívám, vždycky se jenom odlíčím, vyčistím pleť pleťovou vodou (jednou jsem zkoušela nějakou od Lirene, fakt super, asi si ji zajdu zase koupit :D) a pak se namažu nějakým krémem :D Nic zvláštního pro ten svůj ksicht nedělám, i když už jsem si to milionkrát vyčítala, pořád ne a ne s tím něco začít dělat! :D

    OdpovědětVymazat