čtvrtek 3. února 2011

7 "smutných" faktů.. A šest těch nejsmutnějších navíc. Plus jeden v komentářích.

Děkuju Nika Wille za označení :) Tak s chutí do toho.

1. Celá rodina je plná baskeťáků. Takže jsem asi do 9 nebo 10 let hrála také. Byla jsem velmi "nadaná". :D Proto má basketbalová éra skončila ještě než jsem stačila pozabíjet polovinu mladých a nadaných chlapců z celé Prahy. Ano, chlapců. Hrála jsem pod tátou a táta trénoval kluky. Byla jsem zamilovaná snad do 6 z nich. A do dneška jsem.
2. Mám pejska. No pejska...15 let starý jezevčík, hrající si na 3-ti leté štěně, nevyběhne schody, celý den prospí, ale žere jako zakrslý vlkodav. Nejradši bych ho nakopla, ale je to moje láska.
3. Elektrotechnické novinky, internet, Windows 7, Gmail, Google a Apple vymoženosti nejsou moji přátelé. Ani na Facebooku bych si je nepřidala! Enter, písmenka a Windows XP stačí.
4. Mám hodně osobitý styl humoru, který málokdo chápe. Ani já mu nerozumím.(pokud se naučím s jedním serverem na nahrávání videí, tak to MOŽNÁ uvidíte) Navíc nesnesu, když se na mně rodiče zlobí. Vynadám si sama. A dostatečně. To mně přivádí k číslo 5....
5. Povídám si sama se sebou. A docela zajímavě diskutuji ! :D Dokonce dvojjazyčně.
6. Neumím mluvit. Ř, L, T.. A hlásím se na cestovní ruch.. Turisti, těšte se.
7. Nemyslím si, že jsem dobrý člověk. Nemám ráda svojí povahu nečestného připokakaného (asi víte, co myslím za slovo :D) generála, který diriguje, jak dirigent národního orchestru, ale dirigovat neumí. A nesnáším, když nemám pravdu nebo někdo poukazuje na moje chyby. A kdyby mně chtěl ještě opravovat?! GRRR. To radši nezkoušejte. Radím Vám dobře, znám se :D

+

8. Jako malá jsem vypadala jako holko-kluk. Větu uklízečky v obchodním centru nezapomenu. "Chlapečku, to jsou, ale záchody pro holčičky. Běžte s bráškou naproti." Od té doby se snažím mít, co nejdelší vlasy a holčičí oblečení.
9. Nevařím, neuklízím, neperu. Protože : jídlo přesolím, zpatlám a ani psovi bych to nedala (bojím se, že bych ho přiotrávila), jsem líná a prach uklízím stylem "bludiště" (věci nedám dolů z poličky, ale obejdu je s hadrem) , kdybych prala chodíme doma všichni v duhových barvách. Kdo mě si veme?!
10.  Nejoriginálnější dárek, co jsem zatím dostala byla jízda na koni k 12. narozeninám. Kůň se jmenoval Kolombo a za Boha jsem ho nepřiměla chodit. On asi druhý den pobíhal, za to já na nohy nemohla.
11. Na češtinu jsem pako. i/y , čárky, velká písmena... BRR.
12. Blog píšu potají. Nejsem si jistá jaká by byla doma reakce. Natož ve škole! Doma by se asi brácha smál, a našim by to bylo jedno. Ve škole o blogu vědí 3 holčiny, kterým moc děkuju za podporu a inspiraci :) :* , ale jinak nikdo. A jaká bude reakce "až to praskne" se můžu jenom bát a upřímně "těšit".

a konečně ta nejhorší....

13. Cokoliv je "primitivní" a "hrozně moc jednoduché" je pro mně složité. Proto se i omlouvám všem, co tohle budou kdy číst, ale já neumím vložit do článků odkaz. Pardon. Musím se ještě hodně učit.

Ann

(Prosím napište mi, jak se Vám článek líbil. Jsem z něj trochu rozpačitá. Děkuju :) )

11 komentářů:

  1. A ještě jsem zapomněla.. Moje mluva se dá srovnávat s tou dlaždičovou. Hezký večer :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D Tenhle článek mě pobavil. Hodně. Nejlepší je číslo 2. :D
    4 5 7 a 14 máme společné.
    Opravdu super :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ančo ty seš můj člověk :) což už asi dávno víš, že jo? Jo taky si mě jako malou pletli s chlapečkem díky mému účesu ála hrnec :D A pobavila mě věta "snažím se mít co nejdelší vlasy"...promiň, ale ono to působí spíš opačný dojmem :D A povídat si sám se sebou...to dělá přece každej nebo ne? Jo taky si povídám anglicky (dneska švédsky) :D

    OdpovědětVymazat
  4. To vím :)) Naše "VELKÉ PÁTKY" <3
    Tak víš, jak.. Krátký vlasy, velký výstřih.. To se pak vyrovná :D
    Švédky?! Až se vrátíš, tak mi musíš popovídat :D
    Kate: Děkuju moc :) Moc jsem nevěděla, co psát...
    Zkus to taky, nejde to :D

    OdpovědětVymazat
  5. líbí se mi, že o sobě umíš mluvit.. já bych nikdy nenapsala takový dlouhý odstavec jenom o mě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Díky :)
    Mě to spíš rozčiluje.. :D
    Pořád já já já.. :/// :D

    OdpovědětVymazat
  7. No ančo ty Sobče! :D (záměrně psáno s velkým S aby bylo dodáno na dramatičnosti)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné :-)) A s tím blogem to máme asi stejně. O mém blogu ví jedna spolužačka a moje sestra, moje sestra, ale neví adresu, jen ví že ho mám. A celkem to ani nikomu nechci říkat :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Nejradši bych ho nakopla, ale je to moje láska. - this made me laugh :D
    Haha, já si taky povídám sama se sebou!:D Hlavně se sebou diskutuji v angličtině a pak, když musím mluvit česky, si připadám tak UBOZE, jako že mluvím takovou stupidní řečí, haha :D Nemám ráda češtinu. Jinak, teď jsem se sebou začala mluvit i finsky (neumím to, umím asi 10 slov, která mi prozradil Google translator :D jestli tě to zajímá, tak "a" se řekne "ja", haha :D) Anebo s kámoškou máme vlastní řeč, my ji říkáme Adamština (to kvůli naší lásce k Adamu Lambertovi) a má zatím asi 8 slov, jako třeba gwea (rozkošný), ammc (sexy) a founge (dokonalost). Vytvořily jsme si ji, protože neexistují slova, která by dokázala popsat to, jaký Adam je, takže ty naše slova znamenají něco jako "tak nadpozemsky rozkošný/sexy/dokonalý, že to nejde vyjádřit slovy" :D Ale je to sranda, mluvit sama se sebou, já si pak připadám, že pořád točím nějakej dokument a mluvím do kamery a nepřipadám si jako idiot mluvící si sám pro sebe, protože se můžu na něco vymluvit :D
    Jinak, taky jsem měla blog. Ještě na blog.cz a byl takovej ten "deníčkovskej" a najednou mi na něj začala chodit ségra a občas mi to dávala pěkně sežrat. Mamka věděla, že mám blog, ale nevěděla adresu. A když mi tam jednou přišla i třídní učitelka a přečetla si moje články, radši jsem ho smazala :D
    A já taky mluvím jak dlaždič, ale to u nás v Ostravě všichni :D
    Tenhle článek se mi líbí!:D

    OdpovědětVymazat
  10. Anglicky si povídám hlavně když sundavám prádlo ze šňůry.. To ze mě padají vrázičky.. :D
    To rozhodně vyjádřit slovy nejde :D A ta řeč je super :)
    Jupíííí!! Nejsem jediný mimoň :D
    Tak to zdravim do Ostravy :)
    A to jsem ráda :D

    OdpovědětVymazat