sobota 8. ledna 2011

Až já budu nejhodnější dítě na světě...

..vykoupím Forever 21 :D
Ano, i já jsem se zamilovala!!!! :) Značku znám z Youtube, ale už teď mám u Catherine poslední objednávku (já jen maličkosti, Catherine oblečení) . Až bude Catherine líp, můžete se těšit na naše menší F21-story.
I já jsem si projela web F21 (http://www.forever21.com/UK/Product/Index.aspx?BR=F21) a mám vybráno, ale jen v přídapě, že bych byla naprostý andílek, který má kapesné okolo 5 000.
Nicméně.. Minulá objednávka nám přišla do 5 (!!!) dnů a vše perfektně sedí! :)
Už abych byla v Londýně......
Můj "menší" nákup za 135,80 eur + 6 eur je poštovný.. Čili za 3 545 kč.. :(((
Maminko, už jsem ti říkala, jak moc tě zbožňuju?? :) :D













Ale myslím, že za přijímačky bych mohla něco vyžebrat :) Minimálně ty naušničky a nějaký to triko!

Příští týden se chystám do Jeans Club, H&M, Terranova.... A foťák beru s sebou! :)

Ann

13 komentářů:

  1. Forever 21 miluju! Už jsem se na to koukala dávno, ale já jsem blbá a nechopná a bojím se nakupovat ze zahraničí, nevím, jak se co platí, a všechno mi přijde strašně složité :D (ale samozřejmě jsem strašně líná, takže tím to asi bude :D) Ale nejspíš si už něco budu muset objednat, protože tady v ČR není absolutně nic! Mám vyhlédnuto pár doplňků (haha, PÁR znamená asi milion :D), protože ty jsou tam úplně úžasný (tak jako boty, oblečení a všechno!:D) A už jsem i někde jinde četla, že z F21 chodí objednávky fakt brzo :)
    Chtěla bych se zeptat, jak to tam funguje?:D (myslím, jak jsi platila atd. :D)
    Mimochodem, už jsem ti říkala, že mám tvůj blog strašně ráda?:D

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to tak čtu.. Jsme na to stejně :D Já měla taky strach a navíc vůbec nevím, jak na to.. :(
    V ČR není vůbec NIC!!!! Dřív jsem měla docela ráda New Yorker, ale teď ?! BRRR!!! Něco ujde, ale zbytek.. Obyčejná hadrárna.. :(
    No, u mě to bylo takle.. Jsem "hrozně moc šikovná" , takže jsem poprosila Catherine o pomoc, protože ta to s objednávkami na netu umí a ona si rovnou taky objednala a všechno zařídila.. Díky bohu, protože jinak bych neměla nic!! :)
    Říkala mi něco o kreditkách, ale radši jí poprosím ať ti odpoví sama, protože se bojím, že něco zvrtám :(

    Mimochodem, neříkala :) Tak to jsem ráda, že se to moje plácání někomu líbí :) Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Catherine přichází, aby vysvětlila něco, čemu minimálně rozumí! :D

    Na F21 lze platit 2 způsoby: 1. opíšeš (nějaké, sama nevím) číslo přímo z karty a oni ti to přes net odečtou. Tenhle způsob je dost riskantní, můžou tě okrást.
    2. Rozhodně lepší, bezpečnější a pokud kupuješ přes eBay, nebo jiných USA e-shopů je Pay Pal. Já jsem ho přímo nezařizovala, takže asi moc mouder nenapíšu proto->http://www.paypalcz.cz/

    Doufám, že nepíšu blbosti, pokud ano, opravte mne někdo! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Napadlo mě... Číslo účtu? ;)
    Ale hlavně, že to máme v Praze :D

    OdpovědětVymazat
  5. možná to "číslo z karty" ? :D

    OdpovědětVymazat
  6. ÁCH forever je úžasnej! :** taková škoda, že já taky neumim objednávat přes net z ciziny :/ ty jejich doplňky...a boty! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prostě všechno :)
    Snad se najde nějaký milý človíček, který nám F21 doveze do ČR :/

    OdpovědětVymazat
  8. Potřebujeme nějaký pořádný krám ne hadrárnu typu New Yorker etc. :(

    OdpovědětVymazat
  9. ann: myslím, že v ČR se najde hodně dobrých obchodů... :)
    navíc musíš podotknout, že když sem poprvé vlezla do Forever21 tam mě tam moc věcí nezaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teres: Asi špatně hledám :) Jaký bys mi doporučila? ;)
    Mě celkem jo :) Už když jsem F21 viděla na Youtube..

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, děkuju moc, já si hned myslela, že to bylo přes Pay Pal :) Už dlouho uvažuju, že si ten Pay Pal nějak udělám, takže teď si ho udělám už fakt, protože já mám tolik vyhlídnutých věcí na zahraničních stránkách, že bez toho to prostě nejde :D Kartu mám svoji, takže aspoň nebudu muset mamku otravovat :D Tak děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat