středa 26. ledna 2011

Škola, úkoly, škola, úkoly, úkoly, škola, škola, Bohnice!

To důležitější pololetí je sice už za mnou, ale do dubna cesta daleká a přijímačky se mi blíží každým dnem víc a víc. Takže pořád všechno dokola. Příští úterý mi začínají přípravné kurzy, takže z domova vyrazím v 7:40 ráno a vrátím se v 19:00 večer. Ano, těším se hodně. Naštěstí středa není až tak velká krizovka, takže se dá říci, že mám štěstí. Ale na ten pohovor v AJ se těším. Moc.
Někteří učitelé nám stejně zadavájí úkoly, takže z každodenní rutyny nevyjdu. Bohužel? Bohudík?
Svoje učení už si, ale vážně nedokážu představit bez čaje, zapálené vonné svíčky a hudby. Buď radio nebo CD od Rihanny "Rated R" . Někomu to vadí, ale na výpisky, výpočty atd. mi muzika plně vyhovuje.
Pak se každá rovnice nerovná a žádný text v učebnici není důležitý. To je základ mých základkových studií.


Pro všechny jsem "pilná studentka" . Moji milí, drazí a milovaní, kdyby jste věděli, jaká já jsem studentka...


Každodenní učící "dýchánek".

Ann

P.S. : Potřebuji pauzu!! A nákupy. Nutně!
O víkendu jsem zavítala po dlouhé době do C&A a nová košile už čeká na vyžehlení. Ještě k ní seženu naušnice a bude to kompletní :) Navíc potřebuji trochu oživit šatník. Pořád jednobarevná trika, jeans a mikina... NUDA! Chce to změny! A to velké! Ale kdo je bude platit?
A malé vysvětlení na závěr - diář je nalistovaný na pátek, protože zítřek už mám zaškrtaný. Červeně. A to vůbec nevypadá hezky :D


4 komentáře:

  1. Ha, časově tě trumfnu nejen v pátek, ale i zítra. Cha, my se tak máme! :D
    Ty úkoly mi lezou krkem...A o učitelkách se nemusím zmiňovat, že? :)
    P.S.: Co znamená ta modrá čárka? Vlasy nebo obličej? :P

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to horší, to je fakt ;) Divila sem se, že chodíš i v pátek..
    Učitelky vynechme :) Jsme na veřejném webu :D
    Vlasy. :P

    Vysvětlení pro nezasvěcené - jsem magůrek, který používá diář jako normální kalendář. Čili pokud jsem si loni do kalendáře čárkovala masku na obličej, peeling a masku na vlasy, tak si to přepisuji do diáře a je tím ze mě třídní dilinka. Ale mě to vyhovuje :) Mám všechno napsané a o nic se nemusím starat. Tak co? ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně taky tento rok čekají přijímačky :/ No můj nevětší problém je, že já se neumím učit :D:/ Když už se teda přemluvím a otevřu sešit, tak skončím u první věty, které naprosto nerozumím, a místo toho dělám všechno ostatní, co je úplně nedůležité :D No, sama nechápu, jak to s tímhle dokážu uhrát na samé jedničky, ale nestěžuju si :D Každopádně na gymplu to bude docela... drsný :D

    OdpovědětVymazat
  4. Samé jedničky?!
    Tak to ti gratuluji :))
    Jo to asi bude... Já se na gym. nechystám, ale snad všechny kamarádky chodí na kurzy a nezávidím jim to.. Na mě by to bylo moc důležitých věcí najednou :D

    OdpovědětVymazat