neděle 2. ledna 2011

Nový vzhled!!!!!!

Jupíjej!! Konečně má anntalking pořádný vzhled!!! :) Jak se Vám líbí?? Celý vzhled vytvořila Catherine, která s ním stále není díky přečuhující hlavě spokojena. :D
Já osobně to nechápu a jsem naprosto spokojena!!!!! :))) Takže díky moc Catherine!! :*
Jinak tento týden bych měla mít trošku volnější, takže se snad dostanu k nějakým těm článkům. :) V pátek, ale určitě čekejte první článek z "Youtube Friday" !

Určitě napište do komentářů, jak se Vám vzhled líbí!! :)

xoxo Ann



Původní návrh, podle kterého Catherine vzhled vytvořila. :)


6 komentářů:

  1. Ty víš co si myslím o tom... :)
    Doufám, že článek tu bude dřív než v pátek, to bych asi nevydržela ;]

    OdpovědětVymazat
  2. Vim.. Že slečně chybí kus lebky.. :D
    pokusím se, pokud nebudu zahrabaná pod čj a př !! :( :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, můžeme se bavit o nedorostlosti imaginární slečny, ale proč? :D
    To bude dobrý, se odhrabeš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten nápis je skvělý! :) Osobně bych ale tu hlavu takhle neusekla.

    Měj se pěkně a hezké blogování přeji!

    Si.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji :)
    No já se na vzhledu podílela jen přes skype. Vše zařídila Catherine :) Díky bohu, já sem na to pometlo.. Ve Wordu2007 jsem nebyla schopná najít tiskárnu :D

    Děkuji za přání. Taky si užívej blogování! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Každopádně jsme zkoušeli vzhled blogu na velké obrazovce pc a vejde se v pohodě ;)
    Já mám normální vel. a mám blog posunutý tak o 5 mm .

    OdpovědětVymazat