středa 26. ledna 2011

Návštěva v C&A

Měla jsem dobu, kdy jsem nechodila nikam jinam a C&A byl pro mě nejlepší a jediný krám v Praze. Snad každý má takovou dobu, kdy je jeden krám skoro svatý.
Tak jsem se tam zašla o víkendu podívat a světe div se mě se tam něco líbilo a nebyly to doplňky?!
Za smutné oči na maminku a 350 korunek jsem dorazila domů s touhle košilí. Začínám být na košile ulítlá a už vím, co bude určitě v kufru do Londýna :) Ale ještě se tam musím vrátit pro modré bambulky do uší, tak snad mi je někdo nevykoupí :(

 Nová není jenom košile :) Kdo to uhádne dostane <3 !!
:D

Tričko pod košilí je fialové a ono mi to ladí?! Co se mi to děje za osvícení?!

Forever 21


Omlouvám se za ten xicht, ale tohle byla jediná použitelná fotka. :/

 Tatínkův batůžek v pozadí. Potřebuji vlastní pokoj nebo se naučit líp fotit. Asi bude lepší to druhé :D

BILLA dnes, to nejlepší pro mě!
:D



 Konečně košile, kterou můžu mít s dlouhým rukávem a není mi malá :)


C&A

Ann

4 komentáře:

  1. Aaaj, ta košile sa mi pááči!!:D Já teda C&A moc ráda nemám, všechno oblečení mi tam připadá strašně... divné :D Ale ta košile se mi líbí a tobě moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :))
    Ne, že bych se zamilovala, ale C&A si trochu polepšilo ;) :D

    OdpovědětVymazat
  3. this is a great shirt...you can wear it in so many different ways. nothing wrong with the face :)

    rockoomph.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. thanks :) that's why I bought it ;)

    OdpovědětVymazat