sobota 15. ledna 2011

School bag

Batohy jsou skvělé, ale když jsme letos nechytli moc těžký rozvrh, co se učebnic týče, tak bych měla přece jenom radši tašku než batoh.
Jenže se nemůžu rozhodnout! :( Znáte ten pocit, že něco VÁŽNĚ musíte mít, ale pak najdete další 4 věci a peníze nestačí? Poradíte mi prosím? :)

 Dakine - lze v ní nosit notebook, takže by mohla mít dobrou nosnost a nemusela by se trhat.
 Roxy - stejný typ má kamarádka, takže vím, že je dostatečně velká a vydrží dost. Ale znáte to.. Co má jedna neměla by mít druhá. Tedy aspoň u nás to tak je.

Roxy - vypadá, že je opravdu obrovská, ale bude držet?
                                    
 Roxy - určitě bude obrovká a hodně by mi vyhovovala, ale bojím se jestli bude držet, ale měla by. Má kapsu na notebook. Ale ty uši jsou opravdu hodně tenké!


Tak děkuji za rady :) Neznáte nějaké spolehlivé e-shopy s taškami?

Ann

11 komentářů:

  1. Hmmm to je těžké, nevím, která se ti bude nejvíc hodit. Mě se nejvíc líbí ta třetí. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. To je právě to.. Hodí se všechny :D

    OdpovědětVymazat
  3. mě se nejvíc líbí ta poslední :) uši by měly držet, vypadá to na nějakou kůži a Roxy značka mě nikdy nezklamala, mají kvalitní věci :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky se mi líbí ta poslední, ale kvůli těm uším bych si ji určitě nekoupila - budeš tahat třeba těžké věci (sem tam) a prostě jedině ty tenoučké uši to budou držet. Nemám s tím dobré zkušenosti. Stejně tak i ta předposlední. No ty dvě ROXY mít nemůžeš, jak píšeš, takže by to vyhrála ta první, navíc vypadá i dost bytelně a pevně.

    Si.

    OdpovědětVymazat
  5. já mám tu první akorát v jiné barevné variaci.A můžu jenom doporučit tahám toho sebou hodně a potřebuju milion kapes....a tahle opravdu vyhovuje!Ta poslední je sice od Roxy což je kvalitní značka ,ale ty ramínka jsou opravdu moc tenká a když by si toho nosila hodně ,tak by se ti to zarývalo do ramen a to asi moc příjemný nebude..Takže já doporučuju tu první...:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za rady :)
    Takže do finálního výběru se dostává Dakine a http://www.snowboard-online.cz/taska-roxy-peeps-true-black/

    Co myslíte? Barevně se mi více hodí ta Roxy, ale u Dakine mám jistotu, že drží... To je dilema.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě právě do školy více vyhovují batohy, protože z tašek mě bolí rameno :D Ale asi bych ti doporučila tu první :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je škoda :(( Hodně se mi líbila..
    A co tahle? :D
    http://www.snowboard-online.cz/taska-roxy-everyday-matters-true-black/

    OdpovědětVymazat
  9. Ta se zase mně moc nelíbí...A u Dakine se mi moc nelíbí barva...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Řikala sem si, že je něco mezi ;)
    Právě... Dakine bych brala jako poslední možnost..

    OdpovědětVymazat