pondělí 3. ledna 2011

Everyday skin care routine - Morning



Péče a čištění pleti je už asi tři roky součástí každého mého rána a večera. Teď se zaměřím na ráno.. :)
Ráno potřebuji vše vzít v cukuletu, protože například všední školní rána vůbec nestíhám a nemám čas patlat si na obličej všechno možné. Proto použiji jen čistící gel, pleťovou vodu a vhodný krém. Sadu "Nivea visage YOUNG" používám už asi tři roky a maximálně mi vyhovuje. :) Gel a voda se pohybují kolem 110 kč - 120 kč, krém se pohybuje kolem 120 kč - 150 kč. Gel a voda mi vystačí tak na 1-2 (možná až 3!) měsíce a krém mám...tak 4 měsíce? :) Proto myslím, že se to docela vyplatí.
Celá sada je vhodná pro smíšenou pleť - to znamená pro pleť s mastnější T-zone (čelo, nos, brada) , ale se suchými tvářemi. Gel vyčestí, voda odmastí a krém hydratuje a zároveň matuje.





Ano, rána jsou šílená :D Ať žijí veselá pyžama!! :D





Gel je na první použití drsnější, ale hned na druhé použití je cítit rozdíl.








Když se voda "vsákne" do obličeje, použiji vhodný krém. Tento krém používám i v zimě (!) a naprosto mi vyhovuje. :) Dá se použít i pod make-up a líčení.







Ann



5 komentářů:

  1. Ty jsi tak pěkná i po ránu! Ach, to se mi poštěstit nemůže:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš děkuju moc! :) akorát zrovna teď mám "dobrý týden" :D normálně to je mnohem horší :(
    stačí čistit, čistit a hlavně odličovat ;) zkus BIOSIL PLUS!! Je na nehty, vlasy a pleť. Jsou to jenom vitaminy, ale je vit. B, po kterym je neni moc pocit sytosti, ale když se čověk trochu hlídá, dá se to ;)
    Já si ho dávám vždy jednou denně po jídle a funguje! V srpnu jsem měla HODNĚ vystříhanou podkuvu a teď mám vlasy lehce nad ramena ! :)ZÁZRAK!
    Pokud, ale máš velké problémy s akné, zajdi na kožní.

    OdpovědětVymazat
  3. Co bych za to dala vypadat takhle po ránu!!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na té druhé fotce je poznat i celkem rozdíl, určitě vyzkouším nějaký výrobek z téhle řady!:)

    OdpovědětVymazat