úterý 18. ledna 2011

Hair care routine

Protože si vlasy žehlím opravdu každý školní den musím používat i správnou péči na ochranu vlasů. Nedá se říct, že bych teď měla vlasy zářící zdravím, ale myslím, že vůči tomu fénování a žehlení to nevypadá tak moc špatně :)
A co tedy vlastně používám? :)


Musím říct, že lepší šampon na poškozené vlasy jsem ještě nevyzkoušela. Hned po prvním umytí je cítit změna na dotek, ale i na pohled. A s každým umytím je to lepší a lepší. A za stejnou cenu, jako od NIVEA pomáhá mnohem více. Zvažuji, že si koupím i masku, protože tohle je vážně malý velký zázrak :)

















Jednou týdně používám masku. Tahle je od AVON a je vážně skvělá. Ale přece jenom si radši pořídím tu ELSEVE, protože je lepší používat vše od jedné značky nebo rovnou z jedné kolekce (sady) .
Ale nejlepší opravdu nejlepší maska je takový malý trik. Jenom je potřeba hodně odvahy :)
Po umytí vlasů si vlasy opláchnu studenou vodou, vlas se uzavře a má mnohem lepší kvalitu.






Do mokrých vlasů si nanesu tohle mléko. Mně bohatě stačí velikost lískové oříšku a to mám vlasů opravdu hodně. Mléko vlasy ochrání před fénem i žehličkou a dodá jim úžasný lesk a hebkost.











Kartáčů mám opravdu několik, ale používám jenom tyhle dva. Červený (AVON) na vyfoukání a černý (DM drogerie) a rozčesání.














Lak od NIVEA účes zafixuje. A hádejte co! Je s FILOVÝM nápisem!!! Já mám totiž na fialovou úchylku :D :))




















Tahle malá lahvičku je vážně kouzelná. Jsou to vitaminy na posílení nehtů, zlepšení pleti a pomáhá při růstu vlasů. Je to ale vitamin B a potom neni moc pocit sytosti, takže se musím hlídat. 60 prášků za 60 korun mi přijde skvělé a opravdu pomáhají. Takže pokud Vás trápí lámavé nehty, horší pleť nebo si chcete nechat narůst vlasy, BIOSIL PLUS je to pravé.

















Jenom pro srovnání a na důkaz, že opravdu pomáhá:

Srpen 2010 (to jsem si BIOSIL PLUS koupila)

Leden 2010 - rozdíl je vážně velký. A vlasy mi  normálně rostou rychlostí šneka :D


Jaro 2010

Prosinec 2009


Ann

6 komentářů:

  1. Praktická poznámka: Ale když si vemeš, že to je 6 měsíců= půl roku, tak to zas takovej zázrak neni ne? :D Jako, že za tu dobu by ti ty vlasy vyrostly i bez "pomoci" nee? :) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Právě, že ne :)
    Naposledy jsem si je nechávala narůst v 2. třídě a na tuhle dýlku, co mám teď jsem se dostávala, tak 2-3 roky..
    Mě to pomohlo hodně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já používala balzám na vlasy od Elséve a byl fakt super, hned jsem cítila tu změnu :) A nejlepší bylo česání, bylo úžasné, když těmi vlasy ten hřeben jen tak hladce projel, haha :D A jinak taky používám ten kondicionér ve spreji od Gliss Kur, to je taky super vynález! :D
    Mně zase vlasy rostou rychle :D Teď mám délku asi tak do půlky zad, uvažovala jsem, že si vlasy nechám ostříhat po ramena (nebo trochu delší), ale na druhou stranu si zase říkám: co by za takové dlouhé vlasy daly ostatní holky?:D Takže se nejspíš stříhat nebudu :) Ještě štěstí, že si je nemusím žehlit, sice se mi sem tam trochu vlní, ale mně to nevadí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Být tebou zkusím Capillan mě pomohl vlasy mi rostou ohromně rychle. Ale pozor nanes si do vlasů jen na 2 minutky malou vrstvu Capillanu a pak jakýkoliv jiný šampón , protože Capillan je trochu agresivnější a poprvé se mi stalo, že se mi vytvořili lupy.

    OdpovědětVymazat
  5. zrovna Biosil také užívám, doufám, že za chvílí budu mít zase dlouhé vlasy :D

    OdpovědětVymazat