pátek 7. ledna 2011

Outfit of the day... (7.1. 2011)





"Zlatý" řetízek , naušnice - C&A
Jeans - New Yorker
Triko - H&M
Ponožky - ciciban (extreme intimo)

9 komentářů:

  1. Už dávno :P
    Dokonce měli i sněhule v 40!!! Ale měli :/
    Každopádně ty ponožky jsou bezkonkurenční :D ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo tak :D
    Nene.. Extreme intimo se u nich prodává od začátku ;) (to dětský prádlo)

    OdpovědětVymazat
  3. ty to neznáš? O.o
    prodává to např. CALZEDONIA nebo v Metropoli je obchod hned vedle CALZEDONIA ..
    já myslela, že to znáš..
    cháchá! našla sem věc, kterou neznáš!! mám body!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, tak to vim. Já myslela, že tak se jmenuje kolekce dětskýho prádla cicibanu, což mě trochu rozesmálo! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Aha... A já si už držela palce :( :D

    OdpovědětVymazat