pátek 14. ledna 2011

Nostalgické vzpomínky na nejhezčí období aneb má éra s Twilight sagou :)

Ano, ano, ano... I mně to postihlo. Sice už v půlce sedmé třídy, ale postihlo. Teď už jsem dá se říci "vyléčena" , ale "nákazy" jsem se nezbavila. A ani mi to nevadí :)
Takže, co myslíte, že vypline z horkého letního večera, dvou Twilight bláznů, dvou triček, fix na textil a Twilight a Eclipse v originále?!
Ano.. S Catherine jsme měli vážně Twilight léto :D









Triko - DIY
Černé triko - Jeans Club (měli ještě "I´m Twihard" to by bylo pro mně - nejsem Team Jacob)
Náhrdelník ala Alice - dáreček :)

Takže já už vím, co si vemu na premieru Breaking Dawn (Rozbřesk) :) Triko bych doplnila černými kalhoty ala Alice nebo modrými jeans ala Bella :) Náhrdelník byl dárek k narozeninám. Na zadní straně bílého trika je chyba! Bohužel :( Špatně jsem Edwardovi rozuměla. Má tam být "the hero" , ale já nadiktovala "a hero" . Já vím.. Velká hrubka :D

Doufám, že na Vás článek zapůsobil nostalgicky, tak jako na mně. :)
Úžasné vzpomínky........... Musím se smát, ale zároveň asi vím, který film si dnes pustím.
Budu ráda když mi napíšete do komentářů, který film nebo kniha je Váš favorit a vůbec jaký názor máte na celou ságu a povyk kolem ní.

Článek je věnován Catherine a Dominika Charcoalová :) Děkuju moc holky! Naše Twilight akce jsou nezapomenutelný! S Catherine....spoustu Twilight blbostí  (léto, ty videa u tebe doma :D , New Moon po 1. , New Moon po 2. :D ..... ) :D :* A s Domí....hlavně konec šk. roku...Twilight saga : Turbo večer
Děkuju :*


Ann
(Omlouvám se za horší kvalitu několika fotek. :( Foťáček má dobré a špatné dny :/ )

7 komentářů:

  1. A ještě jedna chybička. není ,,How old the you?" ale ,,How old are you" :) jinak hezká práce.

    OdpovědětVymazat
  2. No.. Vždycky když si pustim tuhle scénu nemůžu se zbavit pocitu, že Kristen řiká "the you?" . Jistě, že je to gramaticky chyba, ale já jsem si udělala tričko podle sebe :)
    Díky :) Pěkně jsme se u toho vztekaly :D

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že mě ta twilightmanie taky postihla!:D Sice jen na chvíli, ale přece. Byla jsem Team Jacob, ale nevím, jestli to bylo kvůli jeho povaze (což nejspíš ne :D) nebo kvůli jeho svalům (to je pravděpodobnější :D) S kámoškou jsme pořád chodily na New Moon (v kině jsme na něm byly 4x!!! :D) a přes ICQ jsme si posílaly Taylorovy fotky :D No, teď se tomu musím strašně smát :D Zaprvé proto, že ta "zamilovanost" trvala tak krátkou dobu, a zadruhé proto, že teď miluju někoho jiného, který se (podle mě) nedá s Taylorem srovnávat :D Adam Lambert ♥ Miluju na něm všechno, jeho sexiness, jeho hlas, jeho zuby, dokonce i to, že je gay. Proto mi to přijde tak strašně vtipné :D Zvlášť, když tahle posedlost trvá tak strašně dlouho na to, aby někdy mohla skončit :D Někdy mi přijde, že si lidi o mně myslí, že jsem asi švihlá, když ho můžu až tak děsně strašně ukrutně moc milovat :D Mimochodem, trička jsou pěkná, já jsem si minulý týden vytvořila řetízek s Adamem :D Ale vypadá fakt hezky, zalívala jsem to křišťálovou pryskyřicí a všichni se mě ptají, kde jsem to sehnala :D
    Ale Twilight ságu mám pořád ráda :) Ale prostě jenom RÁDA. Nedokážu říct, jestli se mi víc líbí knížky nebo filmy :) Ale filmy si pouštím JENOM v angličtině, vždycky mám smrt, když ve Stmívání Bella křičí MY HAND a v češtině to přeložili jako MOJE HLAVA, přitom to ani nedává smysl! :D

    OdpovědětVymazat
  4. ooo, děkuji moc :)
    Ty blbosti, co jsem řešily (asi nejhorší bylo rozdělování domu :D ).... Vidět twl nejmíň 20x, u každý fotky se málem po..., moje záložka- nezáložka v eclipse, focení na jeho narozeniny (a ty se mi moc líbí! :)), plánování Londýna před rokem i teď, přízvuk... Byla bych tu ještě den, než bych to vypsala... Každopádně tohle období patří k nejlepším v životě a hrozně ráda na to vzpomínám... :)


    btw. mám od adély mám 6 fixek na textil! ;)
    Jestli budeš mít to triko v kině, nejdu s tebou (myslim Jac.) :P

    OdpovědětVymazat
  5. Bazzy: No ty jsi můj člověk!!! (promiň, že odpovídám až teď - měla jsem problémy s netem)
    Adam je naprosto dokonalej :) A dabing?! OMG!!! Jak za to mohli brát peníze?! :D

    Catherine: Sem si řikala: Rozdělování domu?? A pak jsem si vzpoměla!! :D :D OMG :DDD
    Já 50x :D Fotky z BDAY jsou nejkrásnější :)
    Letošní Londýn bude vyjímečnej. Nejenom, že bdue poslední, ale taky uvidíme Roba v Madame T. .. <3
    Já taky :) A vždycky se musim smát :D

    skvělý :) pučíš mi červenou? potřebuju to obtáhnout :D
    Ale jdeš.. A jestli bude zase Turbo večer budeš tam se mnou sedět do 4 ráno! :)
    btw- Jac. ?! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zítra jí máš mít :)
    No, to se mi vážně chce :P Usnu! :D
    Ošklivý jména zásadně nevypisuju :) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Garantuju ti, že neusneš ;)
    Akorát budeš mít infarktový stavy, které se pravidelně střídají se stavy úzkosti spojenými s pláčem a histerickými záchvaty :D

    OdpovědětVymazat