pátek 15. dubna 2011

WTH?!

Omlouvám se, že jsem byla celý týden mimo.. Jenom jsem nachystala v pátek články a pořád jsem si vyzvedávala e-mail, takže Vám za všechny komentáře k deníčku děkuji a doufám, že se Vám líbil  :))

Momentálně chystám články na další týden a na ten se připravte!!!! Budu potřebovat Vaše rady!!! Půjde vážně o hodně, protože to bude konkurz na oblečení na přijimací pohovor, takže to bude velký den !!


Takže si nachystejte své módní mozkové závity a já jdu psát a číst články za celý týden..


Mějte hezký víkend :))

Ann

3 komentáře:

  1. Deníček se mi líbil moc! :) a těším se na článek, snad ti poradíme dobře a uděláš dojem :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ach boože, teď jsi mě úplně dostala :D To videoo je moc moc krásné a já se tak díky němu dostala k tomu, že oni spolu začli při natáčení toho filmu chodit a je prostě nádherné jak při natáčení filmu o tak hluboké lásce se do sebe zamilují. Prostě jsou si souzeni :P

    OdpovědětVymazat