úterý 19. dubna 2011

Fotoromán

Nachystejte balík kapesníků! Bude to dokonale dojemné stejně jako jste zvyklé z BRAVÍČKA!!!! Připravné??

ZAČÍNÁME!!!!




Canon PowerShot A470 (3 roky)                        
Je zadaný s Ann už třetím rokem a nikdy si nestěžoval, protože ví, že žádná její kamarádka by ho nechtěla.            
Samozřejmě, občas si lezli na nervy, ale vždy to ustál.
Dokáže to znovu a odpustí Ann?














Ann (15 roků)
Je ráda, že vůbec někoho má a na Canon si stěžuje minimálně.
Ale ví, co chce a nemá ráda, když to nedostane.
Přežije její vztah s Canonem další její nápadové výjevy?
Nebo to spolu nadobro skončí?

Skoky lásky

1) Začalo to jako každý jiný den....


2) Ann chtěla po Canonu, aby jí pomohl vyfotit OOTD.





3) A Canon neprostestoval! Právě naopak!!




4) Jenže pak Ann dostala super nápad!!!



5) Pořádně se odrazí...



6) Vyskočí a dopadne....

                                               



7) A jediné, co jí Canon dal, bylo TOHLE?!








 

8) A tak se Ann nedala! V hlavě jí běželo, že to byl jen nějaký zkrat a nebude se s Canonem hádat!!!


 
 9) Canon se také nedal. Ann už měl plné zuby a to také bylo za fotkách vidět. Už se zase pohádali..





10) A tak po další velké hádce se rozešli a naposledy se spolu......no vyfotili samozřejmě!!!!






A co Vy na to?? :))
Jak moc jste plakaly nad mojí trapností??

Ann

8 komentářů:

  1. Nie si trápna :) Taká prijemná zmena a super košela

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasný!!!
    Jak jsi to udělala? :D Já nedokážu skákat tak vysoko, ještě k tomu se hrabat v hlavě :DD
    Prozradíš mi to? x))
    Všude Ti to strašně sekne, tvojí Robo-čtevečkovanou košily prostě žeru .)

    OdpovědětVymazat
  3. já skákat před foťákem neumím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Cherry: No, děkuju :)) Košile je moje nejoblíbenější :)))

    Blondie: Skákala jsem tam asi 30 minut a tohle byla jediná povedená fotka. Byla to úplná náhoda - prostě jsem vyskočila ve správný čas a měla jsem nachystanou pózu :D

    Kate- :DDDD Beru to jako pochvalu a děkuju za ní :DDD ;)

    OdpovědětVymazat
  5. žeru fotku číslo popisné 6 :DD Jo a ať klidně smrdíš samochválou přes celou republiku, ale tohle se ti fakt povedlo :DD ;)

    OdpovědětVymazat
  6. hahah, to mě pobavilo :D:D ten foťák jsem měla taky, na svoje patnáctiny jsem se ho konečně zbavila a dostala novej :D

    OdpovědětVymazat
  7. K. : Díky :D Jsem ráda, že to má takový ohlas :)

    Bazzy: To jsem ráda :D Já ho mám tak 3 roky a teprve teď jsem se s ním naučila pořádně fotit :D Ale mám už vyhlídný nový.. Třeba na Vánoce - pro celou rodinu ;)

    OdpovědětVymazat