čtvrtek 21. dubna 2011

6

Znáte to, jak s maminkou prohrabete starou krabici s rodinnými klenoty a najdete nějaké skvělé kousky?? Tak já si nasyslila troje hodinky..


K 15. narozeninám

K 10. narozeninám

Calvin Klein (původně maminky - dárek od firmy, ve které pracuje)

20 let staré Levi´s-ky (oprava by stála 400.. :/ )

15 let staré

Staré přes 20 let


Já osobně jsem nejvíce unešená z těch Levi´s-ek :))

Ann

7 komentářů:

  1. Joo ty levisky sou nejlepší a tož můžeš je nosit i když nepůjdou to zas tak nikdo neprohlíží akorát by byl trapas kdyby se tě zeptaly kolik je hodin no :D:D:D)

    OdpovědětVymazat
  2. taky me napadlo nosit je jen tak,ale radsi nasetrim ty 400 :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty Levi'sky jsou krásný a taky se mi líbí strašně ty úplně poslední W&W..jsou to super doplňky ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty Levis´ky jsou úúúúúchvatné!♥ asi ještě zajdu za babičkou a prohrabu jí barák, minule jsem si od ní odnesla úžasný psaníčko, které sice zatím nemám k čemu nosit, ale i tak z něho mám radost a ono se stejně jednou bude hodit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Veru: To jsou :) W&W uz funguji, takze je uvidite casteji ;)

    Bazzy: Tak s chuti do toho ;) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tie Levisky a tie posledne vyzeraju perfektne a ja by som ich nosila aj ked nejdu, ved nikto sa na ne tak zblizka pozerat nebude :)

    snowhitesdiary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat