čtvrtek 7. dubna 2011

Bez Bubliny s bublinami dělala bubliny


Chápete název článku?
Že ne?!
Tak přemýšlejte!





Nic?
OK. Bublina je moje plyšová ovce, bubliny jsou moje sluneční brýle a dělala jsem bubliny s Hubba Bubba.

Už jsme doma? :))



Ale abych byla upřímná - chtěla bych Vám poděkovat za špehování. 25 trpělivých lidí.. To jsem nečekala :) Takže tenhle "outfit" je můj dárek za Vaší trpělivost.. (Samozřejmě, že giveaway bude!!!! Ještě prolezu jeden sekáč, neudělám přijímačky, vyřeším zápisový lístek a bude :) Takže bude tak v půlce května.. Nebo dřív ;) )




Vaše bublina Ann

3 komentáře:

  1. Ahoooj!:D Jsi tady! A teď třikrát hurá! Hurá, hurá, hurá!:D
    Oh, první fotka je krásná a máš super náušnice!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahooooooooj!!! Jsem tady a zase tě opouštím :(
    Děkuju za pochvalu :) Naušnice jsou moje nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zamilovala jsem se do tvých bot! ♥

    OdpovědětVymazat