čtvrtek 14. dubna 2011

Dear Diary - 31.3.

Huuuuhuuu!!! Beconscot a Madame Tussaud :)
Beconscot je zmenšenina vesnice v poměru 1:12 z období mezi světovými válkami. Nádherné :)
A voskové figuríny? Super :) Je tam taková strašidelná ulička. Hned na začátku je namaskovaný chlap, který vám vysvětluje, že oni se nás tam nedotknou, proto není důvod, abychom se jich dotýkali my. Ano dámy, TAM JSOU ŽIVÍ HERCI, KTEŘÍ ZA VÁMI BĚHAJÍ A STRAŠÍ VÁS! Mně stačil ten začátek, kdy na nás vyběhl namaskovaný kluk a hrozně křičel, takže jsem začala couvat a zahnal nás až mimo uličku zpátky na vchod. Holky to asi naštvalo, ale mně málem vyskočilo srdce z hrudníku. A chlapec ještě vyleze na světlo, drbe se ve vlasech a usmívá se od ucha k uchu ?! :D
Děkuji, nechci :)





Vážně super! Je před Willem Smithem a já si řikala "Ať jí nepřekážím.." tak tam čekám minutu.. A pak mi dojde, že to je figurína? :D

Všimněte si mé stylově zaplé košile! Za tohle chci 15000 followerů :D

Trocha trapasu neuškodí, že? :D

Asi nejlepší fotka z muzea :)

S bohyní koncertů :)


4 komentáře:

  1. Tak to je perfektní!! Dokonalé fotky, tam chci taky jako!!! :D :) To muselo být super, bezva fotky a ten text u figuríny s fotoaparátem mě rozesmál. :DD ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé tam jsme byli též,chci znova!Ale bylo tam tuna lidí :D Ale!jedna holčina z cizojazyčný země mě požádala o fotku a já jí rozuměla,dobře já:D:D
    A nejhorší to bylo dole v tý mučírně nebo čem:D

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem se chtěla ptát, jestli jste tam byly :D Whou, závidím, muselo to být super! Ta figurína s tím foťákem.. já jsem si myslela, že to je nějaká tvoje kámoška nebo něco :D btw: na poslední fotce za tebou, to je Beyoncé?:D já nad tím pořád přemýšlím, protože mi to přijde divný, připadá mi to jako Tyra Banks, ale přijde mi zvláštní, že by Tyra Banks byla mezi samýma zpěvačkama O_o :D

    OdpovědětVymazat
  4. To městečko je krásný!!!Muzeum muselo být skvělí! Sice Rob vypadá fakt srašně, ale je to prostě Rob, chápeš? :D Ta fotografka je úžasná :D A Marilyn.. tu ženskou obdivuju :)

    OdpovědětVymazat