pátek 22. dubna 2011

Pohroma

Jak jsem už psala..
Potřebuji VAŠI pomoc!!
Mám přijímací pohovor na SŠ a potřebuji vedle těch dlouhononých a dlouhovlasých patnáctek vypadajících na dvacet vypadaj jako normální člověk a ne jako sedlák...
Abyste věděli o jaký obor jde - služby, práce s lidmi, pozemní personál na letišti, cestovní ruch..
Napište mi číslo outfitu (+ pokud jsou dvě kabelky, tak jakou kabelku si mám vzít) do komentářů a já v pondělí večer vyhlásím vítěze!! (samozřejmě, že se budu ohlížet i na počasí)

1.

2. 

3.

4.


5.


6.

7.



8.


9.

10.


Nebo máte nějaký jiný nápad? Moji skříň už trochu znáte, tak mi poraďte prosím :)
Pošlete mi odkaz na článek s kusem oblečení, který si myslíte, že bude vhodnější a k čemu. Prostě mě oblečte :D
Kalhoty a boty se měnit nebudou!! O doplňky jsem se během focení nijak nestarala, protože každý outfit má svoje už "dopředu určené" ;)

Omluvte prosím moje nehty :D

Děkuji všem za rady a nápady :))

Ann

14 komentářů:

  1. rozhodne jednotka ale kabelku tú koženú s bielymi pruhmi

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem pro toto (nic bych neměnila- ani boty):
    http://anntalking.blogspot.com/2011/04/114.html
    K tomu tašku z Anglie. Kvůli tomu, že ostatní se do něčeho stylizují, nemusíš být nutně součástí.

    OdpovědětVymazat
  3. kdybych ja pako nezapomela nahrat 10 .. :D :/

    OdpovědětVymazat
  4. Anni, 10,10,10,10! Jsou to světlí barvy, nejvíc se mi líbí..
    asi bych k tomu dala ty tvoje miss sixty džíny. Ale to už je na tobě ;) :)

    OdpovědětVymazat
  5. mně se zase k tomu nelíbí boty... :P

    OdpovědětVymazat
  6. aj tak jednotka vedie :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jasně že si vem to poslední!! :) K tomu si vem tu kabelku co máš u prvního a možná můžeš zkusit i ten pásek co je u prvního. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za rady :)

    Takže to vypadá na top 3!!! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych dala 1,3 nebo 10- ale s jinou kabelkou ;)

    OdpovědětVymazat
  10. beruško, určitě 10!! :) a jak psala Lucynka, tak kabelku z prvního. :) a ten pásek bych ale možná vynechala ;) držím ti palce ať vše dobře dopadne! :))

    OdpovědětVymazat
  11. buď 1 nebo 10 :) držím palečky :)

    OdpovědětVymazat