úterý 26. dubna 2011

Tak ani prd!

Včera jsem byla s mamkou ve fitku a jak jsem si říkala, že mě nic nebolí tak teď usínám nad čtenářskym deníkem... Přijímačku jsem psala ráno a mám pocit, že snad nic extra jsem nezkazila.. A akce "Pohroma" se asi ani nebude konat, protože jsem ve skříni objevila tuhle halenku. Věřte mi! Bude to to nejlepší ;)
Dneska měly některé slečny pohovor a všechny měly sukýnky, podpatky, halenky, psaníčka....
Takže je vidět, že je lepší vyrazit v lodičkách než v květovaných teniskách :)

2. května mám výsledky, tak se domluvíme, že když se dostanu dám Vám sem :

no a když ne tak :


A co? Jak se máte? :) Co Vaše přijímačky?

Ann

9 komentářů:

  1. V podpatkách? Ufff.. A já chtěla jít ve čtvrtek v converskách :DD
    Neboj, určitě to vyjde!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsem psala ;) Holky měly pohovor, takže se chtěly vytáhnout - což naprosto chápu :) Zítra budu na tom stejně..

    OdpovědětVymazat
  3. Mně třeba přijde, že přijímačky jsem ÚPLNĚ posrala!:D (promiň, ale nedá se říct, že jsem je ZKAZILA, to je moc slabé slovo :D) Teda, ne, že bych něco udělala špatně, že bych zatrhla omylem špatnou odpověď, já jsem ty věci prostě nevěděla, nechápala!! Čeština byla ještě v poho, tu snad budu mít jakž takž dobře, ale ta matika! Hned, jak jsem dostala ten test, jsem věděla, že to nedopadne dobře, a už jsem se začala smiřovat s tím, že budu muset dávat odvolání a budu minimálně 500. pod čarou, úplně se mi v té chvíli chtělo brečet, nevěděla jsem, co dělat, a byla jsem úplně zoufalá :D A to mě čekají ještě zítra, tak se modlím, ať mě vezmou aspoň na jednu školu! A to jsem si původně chtěla dát přihlášku jen na jeden gympl, říkala jsem si, že jsem jedničkářka proboha, kdo jiný by se měl na gymply dostat než jedničkáři, že? No ještě že jsem si dala i tu druhou! Od jaké firmy jsi měla ty testy? Já jsem měla původně dělat ty od Scia, takže jsem se celý rok učila na Scia, ale na konci ledna nám oznámili, že se budou dělat od Cermatu, takže jsme potom s matikářkou projížděly úlohy z těch knížek, kde jsou ty cvičné testy, ale ty testy, co tam byly, byly úplně jiné! Když jsme je dělali ve škole, přišly mi strašně těžké, ale oproti tomu, co bylo teď, bych to zvládla normálně levou zadní :/ Grr, drž mi palce a já ti je budu držet taky při pohovoru :/:D

    OdpovědětVymazat
  4. uh, to je fakt krátkej komentář :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ale neboj!! To bude ok !! ;)
    Scia a Cermat jsou sice hrozný, ale ty to dokážeš :** Moje škola měla testy vlastní..
    Napiš až budou výsledky !!

    OdpovědětVymazat
  6. Na jeden gympl jsem se dostala, byla jsem devátá ze 167, z čehož jsem nesmírně nadšená :D (i když kámoška je jako vždy lepší :D) Teď ještě čekám výsledky z toho jazykového, ale to počítám, že se tam asi nedostanu :/ takže nejspíš budu podávat odvolání a doufat :) A pak tě zase řádně seznámím s mou situací :D

    OdpovědětVymazat
  7. DOSTALA JSEM SE I NA JAZYKÁČ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    2. května ti budu držet palce!:)

    OdpovědětVymazat
  8. No tak vidis ty sprtko ;) :D
    Kam to vidis??
    Mam z tebe radost :* A děkuju :))

    OdpovědětVymazat