sobota 9. dubna 2011

Naložená do dětského oleje, unesená do Japonska

A taky jsem vypotřebovala všechnu teplou vodu.
Bráška si mně zamiluje :)



Odlítám do doby kolem roku 1935, do Japonska... Mám skluz - naše češtinářka nám napařila čtenářák na 29.4. (ano na přijímačkový týden) a já samozřejmě v Anglii přečetla jednu stránku.. Mám skluz :/ Takže přinejhorším dopíšu konec pomocí filmu, ale to se mi zrovna nechce!
A žádný list! Hezky informace o autorovi, popřípadě filmu nebo vývoji příběhu a hezky ve slíďových deskách jako ročníkovou práci.
Takže se upíšu, ale naštěstí je o Gejše na internetu spousta informací, takže mi to ani nevadí.


Jsem v Gionu. Mějte se! :)

Gejša Ann-san


(čte vůbec někdo tyhle žvásty? :D)

5 komentářů:

  1. Geisha je skvělá knížka :))).

    OdpovědětVymazat
  2. Až jí Anni dočteš, mužu si jí od tebe pujčit? :) Ta knížka vypadá fakt zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám ani jako film, ani jako knihu. Ale vypadá to skvěle ti řeknu! :) Tak hodně štěstí při čtení nebo při hledání informací na internetu a nebo při koukání na film!:D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Knížku jsem nečetla, ale film jsem viděla a moc se mi líbil :) přeju hodně štěstí při psaní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak děkuju holky :) Nějak už to udělám ;)

    OdpovědětVymazat